"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Московский ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Московское отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Урок по самопознания "Учимся дружить" во 2 классе

2 сыныпта өзін-өзі тану сабағы

Тақырыбы: достасуға үйренеміз

Ағаш тамыры мықты, адам — достары.

Казахская пословица

Мақсаты: достық құндылығы туралы түсініктерін кеңейту.

Міндеттер:

* жағымды қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру;

* басқа адамды, оның сезімі мен іс-әрекетін түсінуді дамыту;

* достарға құрметпен қарауға тәрбиелеу.

Сабақ барысы.

1. Шаттық шеңбері

а) " гүл "жаттығуы.

 - Таяқшаға отырыңыз, басыңызды және қолыңызды түсіріңіз. Елестетіңіз, Сіз үлкен және әдемі гүл өсетін кішкентай тұқым. Ұсынылған? Өте жақсы! Енді жылы-күннің жылы сәулесі жерге жетіп, сізді жылытады. Содан кейін өсіндіні күлді. Міне, өскіннен әдемі гүл өсе бастады. Өсе бастады және сіз! Баяу кірістіріңіз. Өсе-өсе... Енді қолды жағыңыз. Сіз нежитесь на солнышке, подставляете жылу мен жарық әрбір лепесток. Күлімсіреп, иекті көтеріңіз, күніңізді қараңыз, басын оңға - солға қарай баяу бұрыңыз. Сіз тыныш, жақсы. Сізге өте жақсы. Сіз жылу, мейірімділік және махаббат әлемінде боласыз. Қараңызшы-сіз жалғыз емессіз, әр адамның айналасында осындай гүлдер өсті. Бір-біріне күлімсіреп.

 - Присаживайтесь. Қазір сіз не сезінесіз?

 - Достық деген не?

 Мұғалімнің әңгімесі

Мұғалім И. Турчинаның "Достық" әңгімесін тыңдауды және әңгіме кейіпкерлерін дос бола ма, оларды нағыз достар деп атауға болады ма деп ойлауды ұсынады.

Бір күні Вася-Шарик өрт сөндіру машинасын аулаға шығарды. Подбежал - Васе Сережа.

– Біз-достармыз! Өрт сөндірушілермен бірге ойнаймыз.

– Давай, - деп келісті Вася.

Сырға ерні созылып, жанып кетті және аулада, арқанның артынан машинаға жүгірді.

- Өрт! Өрт! – кричит.

Басқа балалар жүгірді.

– Біз де өрт сөндірушіміз!

Сережа балалардан машинаны жапқан.

– Мен-Васин досым! Мен оның машинасына ойнаймын!

Балалар ренжісіп, кетті.

Тағы бір таңертең Боря вагондарымен паровозды аулаға әкелді.

Сырға жүгірді.

– Мен-сенің досым! Біз-достармыз! Машинистерді бірге ойнаймыз.

– Давай, - деп келісті Боря.

Олар машинистерге ойнай бастады. Вася Келді.

- Мені қабылдаңыз.

– Жоқ, - деді Сережа.

- Неге? – Вася таң қалды. – Сен сол менің досым. Сен кеше айтқансың.

- Кеше, - деді Сережа. - Кеше Сізде өрт машинасы болды. Ал бүгін Бори.

 

* Сережа дос бола ала ма және оны дос деп атауға болады ма •  

* Неге?

 

Жапырақтардағы "аяқталмаған ұсыныстар" жаттығуы

     Мұғалім оқушыларға ойланып, сұрақтарға жауап беруді ұсынады: олар өздері дос бола ала ма және оған үйрену керек пе. Сұрақтармен жұмыс топтық пікірталас түрінде жүргізіледі. Ол үшін мұғалім тақтаға бірнеше сөйлемнің басталуын жазып, балаларға ұсынылған нұсқалардың бірін таңдап, жауап бере отырып, оны аяқтауды ұсынады:

 

1.        "Мен дос боламын, өйткені...".

2.       "Мен балалармен дос бола аламын...".

3.       "Менімен достасуға болады, өйткені мен ...".

4.       "Менің ұстаз-дос,....".

- Біздің сабақ мен ертегіні жалғастырғым келеді, оқулық 84 бет:

2. Достық туралы ертегі " оқу»  

- Піл не туралы армандаған? Неліктен?    (Досым өте келеді. Достарсыз өмір сүру қиын. Кіммен ойнауға болмайды, кіммен сөйлесуге болмайды. Және ешкім туған күніне сыйлықтар әкелмейді)

- Неге гүл пілдерді дос деп атады? Піл не көмектесті? (Піл өз құлақтарымен күн гүлін жабды)

- Гүл піл не деді? (Достар аты бойынша емес, әрекеттер бойынша таңдайды)

- Сізде досыңыз немесе достарыңыз бар ма? Олар туралы айтып беріңізші?

3. "Менің досым"жаттығуы. Балаларға өз досының атын атау және оны ең жақсы дос деп санайды неге түсіндіруді ұсыну. (Бере отырып, "достық Сердечко»)

4. Сергіту сәті

Жарық жарқын, күн алтын (қолды жоғары көтереміз, оларды біріктіреміз, шеңбер жасай отырып)

Жарқын, аспан көк! (Қолдар жағынан ажыратылады)

Дуй, жаңа жел! (Қолыңызды өз алдыңызда және машинамен тартыңыз)

Өсе, кішкентай терек! (Мұрынға көтереміз, қолды жоғары көтереміз)

Мен сыйлаймын сізге мейірімділік (Прижимаем алақан кеуде және разводим итереміз)

Және күлімсіреу!  (Улыбаемся)

5. Жаттығу " Достық Үйін Салайық»

- Қазір біз сізбен достық деген не екенін, достық деген не екенін, нағыз дос қандай қасиеттерге ие болу керектігін анықтауға тырысамыз.

 Сіздің үйіңіз туралы ойлаңыз, онда жылы, жайлы; жақындарыңыз, сізді сүйетін адамдар. Достарыңызбен қарым-қатынасыңыз да жылы, жақын болуы керек. Достық үйін салуға тырысайық. Үй неден тұрады? (Іргетастан, қабырғадан, шатырдан) кез келген үй ретінде, біз іргетас салуды бастаймыз. Сізде біз сүйенетін карточкалар бар. Карточкаларда "достық"сөзі жазылған. Бұл сөздегі әрбір әріп бір нәрсе білдіреді және сіз "Достық" сөзіне сипаттама бере алатын сөздерді таңдай аласыз.  (сөзге сәйкес келеді)

D-сенім, драчливость;

Р-қуаныш, бей-жай;

У-күлімсіреу, кемсіту);

Ж-өміршеңдік, (әрқашан көңілді көңіл-күй, өмірге қуанады) қатыгездік;

B-алғыс, (жасалған жақсылық үшін пайда болатын сезім) немқұрайды;

А-ұқыптылық, ашкөздік. (ашкөздік, ақшаға деген күшті махаббат)

  Енді біз қабырғалар қоямыз. Ол үшін бізге нағыз дос болуға тиіс қасиеттерді таңдау керек.Кім дос деп аталады? Дос-біреумен байланысты адам –

Қарапайымдылық, мейірімділік, зұлымдық, адалдық, қайырымдылық, немқұрайлылық, құрмет, қамқорлық, назар аудару, қызғаныш, адалдық, құрмет, жалқау, шыдамдылық, сыпайылық, өзара көмек, дөрекілік., адалдық, ашкөздік, адалдық, әділдік, жомарттық, махаббат.

  - Сіз қандай қасиеттерді таңдадыңыз? Неліктен?

- Иә, шын мәнінде, сіз әрбір адам болуы тиіс қасиеттерді атадыңыз. Мұндай адамдар дос бола алады.

 Бұл дос? Дос болу-құрметтеу, бір-біріне көмектесу, сенім білдіру, достарымен шынайы болу, табысқа жету және бірге қуану дегенді білдіреді.

Біз қабырғаларды қойдық. Шатырды жабу қалды.   (Шатыры "Достық"сөзімен). Бұл үйде өмір сүргім келеді? Менің ойымша, егер сізде осындай қасиеттер бар болса, онда әрдайым сізбен бірге шынайы, адал достар болады.

- Нағыз дос басқа біреуден жақсы, сіздің көңіл-күйіңізді, сіздің уайымыңызды түсінеді. Қуаныш пен қобалжуды бөліседі, көңіл-күй танытады, қиын сәтте жұбаныш пен қолдау көрсетеді, көмек көрсетеді.

6.  Топта жұмыс істеу.

 - Иә, халық мақал - мәтелдерге бай. Және сіз оларды аз білесіз.

"Мақал жина" ойыны (музыка естіледі)

 - Әр топтың партада мақал-мәтелдердің бір бөлігін жинаңыз (екінші жартысын табыңыз). Сөйлемнің оң және сол бөліктерін достық туралы мақалдар сияқты біріктіріңіз. Алынған мақалдың мағынасын түсіндіріңіз.

Достықты сөзбен емес, іспен дәлелдеу керек.

Достық баспалдақ емес, шын және адал.

Күшті достық пен балта бұзбайды.

Достық оңай, сақтау қиын.

Дос жоқ іздеңіз, таптым, қайғы.

Достық, шыны, бөлшектесің-желімдемеңіз .

Барлығы үшін-барлығы бір үшін.

Достық - бірлік пен бірлік бар жерде.

 

7.  Дәйек сөз:

 Халық арасында "ағаш тамыры, адам — достары бар" дейді»

- Бұл мақаланы қалай түсінесіз?

 - Дұрыс. Қандай күшті, үлкен, күшті ағаш жоқ еді-тамырсыз ол өледі, өйткені олар оны ұстайды. Сонымен, ол күшті, дені сау, бай емес еді, достарсыз ол жоғалып кетеді және қиын сәтте көмекке келеді және көмек көрсетеді.

8. Суреттер бойынша әңгіме.

- Суреттерді қарап, сұрақтарға жауап беруге тырысыңыз:

1) Том мен Джерриді бір-бірін түсінеді ме?

2) бала мен Карлсон не байланыстырады?

3) Вини – Пух пен Пятачок бір-біріне сене алады ма? Неліктен?

4) осы суреттердің барлық кейіпкерлерін нағыз достар деп атауға болады ма?

9.  Шығармашылық жұмыс

Сабақтың соңында Мен сізге достықтың нышанын ойлап табуды ұсынғым келеді. "Достық" сөзін қашан естисіз - қандай қауымдастықтар пайда болады? Мысалы, Мен бұл сөзді естігенде, күлкі ұсынамын.

 Алақанда достық туралы сөздерді жазу. Күн сәулесі түрінде оқыңыз және бекітіңіз.

10. Жалпылау

- Бүгін сабақта біз нағыз достар, достық туралы, оны сақтау үшін қалай дос болу керектігін айттық.  Ал бұл үшін біз дос болуға үйренуіміз керек. Дос бола білетін адам әрдайым жолдастарына қамқорлық жасайды, оларға көмекке келеді, достар үшін жақсы нәрсе жасауға тырысады.  Егер сіз дос болуды үйренсеңіз, онда сізде әрдайым түсінетін, ешқашан ренжітпейтін, сізбен ойнайтын жақсы және Адал достар көп болады.

Рефлексия. (Музыка ойнап тұрады).

-Сіз қазір, сіздің көңіл-күйіңізге сәйкес гүл (үлгі) таңдап, достарға-сыныптастарға тілек жазыңыз.

(Балалар өз тілектерін оқиды және оларды өз достарына-сыныптастарына береді).

- Достардың күлкісін көру, достық қол алысуды сезіну жақсы.

11. "Жүректен жүрекке"шеңбері.

Қолдарымызға алайық, бір-біріне мейірімді көзқараспен қарайық, күлімсірейік

 Күн достықтан баста.

 Наполни күні достық.

 Сондықтан өмір сүру керек —

 Достық біздің білуіміз.

Енді бәрі достық туралы білесіз! Шынайы дос іздеу барлық сәттілік

Жаңартылған күні: 28.02.2019 12:33
Құрылған күні: 28.02.2019 12:33

Текст