"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Московский ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Московское отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Как прекрасен этот мир…» (7 класс)

 

"Бұл әлем қандай тамаша..." (7 сынып))

 

 

 

Сабақтың мақсаты:

 

* Жасөспірімдер жасын алдын алу.

 

* Жасөспірімдердің өмірге төзімді позицияларын қалыптастыру

 

Міндеттер:

 

* Жасөспірімдерді өнімді ойлауға, талдауға белсендіру.

 

* Оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін дамыту

 

Сынып сағатының түрі: тренинг элементтерімен әңгімелесу-ойлау

 

Алдын ала дайындық:

 

1.         Осы іс-шараны музыкалық сүйемелдеуді таңдау

 

2.         Тақырып бойынша афоризмдер, өлеңдер, притч іздеу

 

3.         Балаларға " Мен өмірді таңдаймын!»

 

Жабдық: презентация, ноутбук, проектор, мульдимедиялық тақта, бор, А4 қағазы, үлкен және орта көлемді тастар, құм, стакан

 

 

 

Іс-шара барысы

 

I. Орг. сәт.

 

Мұғалім: Сәлеметсіз бе, отырыңыз!

 

 

 

ІІ.        Тақырып пен мақсаттарды анықтау:

 

Мұғалім: балалар, мен сіздерді бүгінгі іс-шараға шақырамын. Ал оның тақырыбын білу үшін мен музыкалық роликті көруді ұсынамын. Ән сөздеріне тыңдаңыз. Экранға назар аударыңыз.

 

Виктор Шатецкийдің орындауындағы "қалай өмір сүруге болады" ролигі

 

Мұғалім: қалай ойлайсыз, біз бүгін не туралы сөйлесеміз? (өмір туралы, өмір сүру жақсы туралы).

 

Мұғалім: дұрыс, біз бүгін біздің өміріміз туралы және өміріміз туралы әңгімелейміз!

 

Тақырыбы біздің сабақтың деп аталады "Как прекрасен этот мир…»

 

 

 

II.        Кіріспе сөз

 

Мұғалім: мен Леонардо Да Винчидің сөзінен бастағым келеді:

 

Есіңізде болсын, өмір сый,

 

Ұлы сый,

 

Және сол,

 

Кім оны бағаламайды,

 

Бұл сый лайық емес.

 

Мұғалім: біздің әрқайсымызға табиғат баға жетпес сый – өмір сыйлады! Ол адам бақытты болу үшін бәрін жасады! Ағаштар, жарқын күн, таза су, құнарлы топырақ. Және Біз – күшті, әдемі, ақылға қонымды адамдар. Мен асыл тастардың орындауында ән тыңдауды ұсынамын "өмірде бәрі бар…»

 

Тыңдау песни Самоцветов "Все, что в жизни есть у меня…»

 

Мұғалім: Иә, әлем оңай емес. Сіз менімен келісесіз бе? (оқушылардың жауаптары).

 

Әрбір адам бақыт үшін туады және оның жаны ашулы рух пен ақылсыз әрекет үшін орын жоқ. Бірақ неге кейбір адамдар өз өмірін жоғалтады? Адамдар өмір сүргісі келмесе, тәуекел факторларын атайық. (балалардың жауаптары: қайғы, қайғы, зұлымдық, назар аудару, ауру, ақшаның жетіспеушілігі, кінә, қорқыныш, ұят және т. б.)

 

Жақсы. Ал енді жаныңызда жаман болуы мүмкін, ал мүмкін ренжіген, ащы болуы мүмкін әр түрлі жағдайларды елестетейік.

 

Өмірлік қиын жағдайларда мәселелерді шешу жолдары.

 

Қаралатын жағдайлар:

 

1.         Ата-аналардың маскүнемдігі

 

2.         Қаржылық қиындықтар

 

3.         Негізсіз айыптаулар

 

4.         Неразделенная любовь

 

5.         Ересектер тарапынан зорлық-зомбылық

 

6.         Құрдастарымен қарым-қатынас

 

Шешу жолдары:

 

1.         Сенім телефондарының жұмысы "»

 

2.         Кәсіби психологтардың, әлеуметтанушылардың көмегі

 

3.         Досыңызды қолдау

 

4.         Жақын туыстары тарапынан көмек

 

5.         Сынып жетекшісі тарапынан көмек

 

Мұғалімі: ауыр жолдары өсу әрбір мүмкін подстерегать қиындықтар мен қауіп. Әр адам өз өмір бойы көптеген кедергілерден өтеді. Қатеден ешкім сақтандырылмаған. Біз үнемі әртүрлі проблемалармен, басқа да қиын, тіпті шешілмейтін сияқты проблемалармен бетпе-бет келеміз. Және мұнда қателесу дана емес. Бірақ кез келген қате түзетіледі. Өйткені шешім кез келген проблемада бар, бірақ оны іздеу кейде көп уақыт пен күш жұмсайды, көптеген қуаңшылық әкеледі. Жалғыз қате – "ойыннан шығу" әрекеті, шешім іздеуден бас тарту, яғни іс жүзінде өмірдің өзінен бас тарту. Кейде қиындықтар жүгі сынған адам дәл осылай жүреді. Бұл жалғыз дұрыс емес шешім, себебі ол тең емес.

 

Өйткені әлем тек қара-ақ түсте ғана боялған емес! ӨЗ БОЛАШАҒЫНАН БАС ТАРТУҒА БОЛАТЫН ЕШҚАНДАЙ СЕБЕП ЖОҚ! БІРАҚ МҰНЫ ЖАСАМАУДЫҢ КӨПТЕГЕН СЕБЕПТЕРІ БАР.

 

 

 

IV.      Соломон сақинасы»

 

Мұғалім: бүгін біз қиын жағдайларда бізге көмектесетін принциптерді бірге жасауға тырысамыз.

 

Ол үшін Соломон сақинасы туралы притчаны тыңдаайық.

 

Соломоново сақина " притчасын тыңдау»

 

Мұғалім: бұл фразаны қалай түсіндіре аласыз " бәрі өтеді ... өтеді және бұл... "(оқушылардың жауаптары)

 

Мұғалім: біздің ойымызды жалпылауға тырысайық.

 

Бұл әлемдегі кез келген оқиға – уақытша, басы мен соңы бар. Кез келген ренжіту бір кездері аяқталады немесе сондықтан жұмсартады, бұл бізді тартпайды. Тек шыдамды күту керек. Алда әлі көп қызықты! Көптеген қуаныш пен сәттілік! Олар бүгін тәтті емес!

 

 

 

V. өмірдің мәні

 

Мұғалім: Біз өмірді рахаттана отырып, оңай өмір сүру керектігін жиі естиміз.  Өйткені өмір өте жағымды және адам өмірден барынша рахат алғысы келеді. Өмірдің мәні неде?

 

Мұғалім стақан алады және оны диаметрі үш сантиметрден кем емес таспен толтырады. Соңында оқушылар сұрайды, стакан толы ма? Жауап береді: Иә, полон. Содан кейін мұғалім бір стақан кішкентай тастар төгіп, оны аздап таң қалдырады. Әрине, кішкентай тастар үлкен тастар арасында бос орын алады. Тағы да мұғалім оқушылардан сұрайды, стакан толы ма? Жауап береді: Иә, полон. Сонда ол құм толтырылған қорапты алады және оны стаканға салады. Әрине, құм толығымен бос орын алады және бәрін жабады. Тағы да мұғалім оқушылардан сұрайды, стакан толы ма? Жауап береді: Иә, және бұл жолы сөзсіз, ол полон.

 

Мұғалім: ал қазір стакан сіздің өміріңіз екенін түсінгім келеді. Үлкен тастар-бұл сіздің өміріңіздің маңызды заттары: отбасы, денсаулық, достар, болашақ сіздің балаларыңыз-сіздің өміріңіз әлі де толық қалған жағдайда да жоғалуы қажет. Кішкентай тастар-бұл сіз үшін маңызды нәрселер: оқу, содан кейін жұмыс, ұялы телефон, компьютер, одан әрі үй, автомобиль. Құм-бұл барлық қалған, ұсақ (күнделікті суета). Егер алдымен құм толтырылған болса, кішкентай және үлкен тастар орналаса алатын орындар болмайды. Сондай-ақ сіздің өміріңізде, егер барлық уақыт пен барлық энергияны ұсақ-түйекке жұмсауға, егер, маңызды заттар үшін орын жоқ. Сондықтан маңызды нәрселерге көңіл бөліңіз, достарыңыз бен сүйікті достарыңыз үшін уақыт табыңыз,денсаулығыңызды қадағалаңыз. Сізде қалған уақыт болады. Үлкен тастарды қадағалаңыз - олар тек бағасы бар, ал қалғандары тек құм.

 

 

 

VI.      Нақылда "Барлығы сенің қолыңда»

 

Мұғалім: "бәрі өз қолыңда" деп аталатын тағы бір притчаны көрейік»

 

Көру аңыз "Барлығы сенің қолыңда»

 

Мұғалім: осы әңгімеден қандай ой аламыз? (оқушылардың жауаптары)

 

 

 

VII.     Сөйлемді талқылау

 

Мұғалім: балалар, ал сіз бұл "өлім бізге қатысы жоқ: біз тірі болғанда, ол жоқ, біз жоқ" (Эпикур) (талқылау)

 

 

 

VIII.   Тамшы жаттығулары

 

Мұғалім: оның салдары сияқты жанжал қорқынышты емес. Адам мұндай жағдайларда суретті төңкерілген түрінде көреді. Ол өз ренжітуге толық бағытталған, жиі бір жағдайды бірнеше рет оймен айналдырады.

 

Мен сізге бір қызықты жаттығуды ұсынамын. Және ол "тамшы"деп аталады.

 

Тамшы " жаттығуы»

 

Мақсаты: оқушыларға көптеген болмашы қақтығыстар, проблемалар мен жағымсыз жағдайларды шектен тыс жеткізе алмауға болатынын және кез келген мәселені шешетінін көрсету.

 

Жаттығу барысы: Мұғалім әр оқушыға щеткамен таза қағаз парағына гуаши немесе туши бір тамшысынан тамшылайды.

 

Шарт: әркім осы тамшыдан қалайтын нәрселерді жасай алады: оған қандай да бір сурет салу үшін, одан бір нәрсе салу немесе бұрынғы күйінде қалдыру мүмкін.

 

Талдау: егер кішкентай тамшыдан үлкен клякс болса, сіз қорытынды жасай аласыз: піл шыбынынан жасамаңыз!

 

Мұғалім: балалар жүйке-психологиялық шиеленісті шешу үшін не істеу керек деп ойлайсыз (оқушылар өздерін еске түсіргені дұрыс)

 

* спорттық сабақтар

 

* контраст душ (монша)

 

* кір жуу

 

* газетті сындыру және лақтыру

 

* ыдыс жуу

 

* таза ауада серуендеу

 

* музыка тыңдау

 

* тістерді ішкі жағынан тілмен санау

 

* терең 10 рет дем алу

 

• басқа қызметке ауысуға тырысыңыз.

 

Мұғалім: бірақ егер сіз нервтік-психологиялық шиеленісте досыңыз бен досыңызды үрейлендіреді деп көріп отырсаңыз, оны қыңыр Ойлардан бұруға тырысыңыз, оны қандай да бір қызметке тартыңыз және жағдай жақсы жаққа өзгермейінше көру өрісінен шығармаңыз. Оны ілтипатты, араласу.

 

 

 

IX.      Рефлексия

 

Мұғалім: өз өміріңізді осы әлемде жалғыз, қайталанбас деп қабыл алыңыздар!

 

Өмірге жақсы жағынан ғана қараңыз!

 

Өз қадір-қасиеттеріңізді құрметтеңіз! Өз жетістіктеріңізге қуаныңыз!

 

Өз өміріңді жақсы көр!

 

Оны аяқтайық. Сіз үшін өмірдің мәні қандай? Партада әртүрлі жазулары бар парақтар бар. Ең бастысы, осы сұрақты ойлаңыз, дұрыс таңдау таңдап, оны біздің күн сәулесінде бекітіңіз.

 

(жұптасып жұмыс істеу)

 

 

 

X. сынып сағатының қорытындысы

 

Эпиграф урока. (Дыбыстандыру) "бұл әлем қалай тамаша»

 

Есіңізде болсын, өмір сый,

 

Ұлы сый,

 

Және сол,

 

Кім оны бағаламайды,

 

Бұл сый лайық емес.

 

Леонардо Да Винчи

 

Мұғалім: өмір сүю! Әр минутты бағалаңыз! Өмірге қуаныңыз! Әр күн, бірінші қар, көктемгі жаңбыр, құстардың әніне қуаныңыз. Өзіңізді азғындыққа және надандыққа ұшырамаңыз.

 

Есіңізде болсын, сіздің бір дұрыс қадам басқа жүздеген адамдардың өмір мен өмір сүру құны болады.

 

Бақытты болыңыз!

 

Жаңартылған күні: 29.03.2019 10:54
Құрылған күні: 29.03.2019 10:54

Текст