"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Московский ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Московское отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тәрбиеші

Жаратылыстану ғылымдары бойынша екінші кіші тобында «Ауа және оның қасиеттері» тақырыбында ұйымдастырылған білім беру іс-әрекеттерінің қысқаша мазмұны

Мақсаттары: ауаның белгілерін белгілейтін жаңа сөздермен танысу

тәжірибеге қызығушылық таныту

Адамдардың, жануарлардың, өсімдіктердің өміріндегі ауаның маңыздылығын түсіну үшін ауаның сапалық сипаттамасымен (көрінбейтін, мөлдір, қозғалатын) танысу

Сабақтың мақсаты: ауаның және оның қасиеттерінің идеясын қалыптастыру

Сөздік жұмысы: ауа-аю, ашық-мөлдір

Материалдар: баллондар, сумен шыныаяқтар, коктейльдер түтікшелері, қағаз майлықтар, желдеткіш, пластикалық пакеттер.

Ұйымдастыру кезеңі:

Бізге дем алу керек

Допты құю үшін

Әр сағат сайын бізбен бірге

Бірақ ол бізді көрмейді

Мынау не ? (Әуе)

Негізгі бөлім

Оқытушы: бүгінде жігіттер біздің жерге екі доп әкелді, назар аударыңыз, екі доп арасындағы айырмашылық неде?

Балалардың жауабы: сары түсті қызылдан кішірек, сары боз болып, қызыл көңілді

Мұғалім: Неліктен біздің кейіпкерімізге көңілі толмай, оны қаншалықты қуанта түсетінін сұрайық, біздің балымыз қызылдан кішкентай, өйткені ол бізді бірдей мөлшерде жасау үшін не істей алады?

Балалардың жауабы: оны толтыру

Оқытушы: Сіз ауадан гөрі күштірек шамадан тыс күшті қажет етіңіз

Және ауамен нені анықтайық?

Жігіттер - бізді айналадағы ауасы, ауамен тыныс аламыз, ол бізде, ауада жоқ адамдарға, жануарларға, өсімдіктерге өмір болмайды

Енді ауаны қолмен ұстап көрейік (балалар ауа-қолын ұстап қолдарымен), біз қолдарымызды ұстап алмаймыз,

Пластикалық қап қаптамада бізге көмектеседі.Бөлімде ештеңе жоқ, бұл бос емес, алайық, қозғалыстың көмегімен ауа ашады. Балалар пакеттермен не болғанын көреді, олар ауамен толтырылған және пакеттердегі ауа қандай түс? (бұл түссіз)

Буманы ашыңыз, сізбен әуені көреміз? Әрине жоқ

Балалар, бізде ауаның бар-жоғын тексерейік. Үстелде су көзілдірігі бар, түтікшені алып, оны әйнекте босатыңыз және қазір оны түтікке соққылаңыз.

Біз свами арқылы не байқаймыз (көпіршіктері). Сіз қалай көпіршіктер деп ойлайсыз? Бұл бізден шығатын ауа.

Сондықтан біз ауамен дем аламыз?

Ауады дем алуымыз керек

Келіңіздер, сізбен бірге ауамен тұруға тырысамыз, бір қолыңызбен мұрынды жауып, ауызсыз біз үшін ауаның қиын екенін көреміз.

Сіз ауа сезінесіз бе?

Мұны білейік. Кестеге барыңыз, қағаз желдеткішін және бетіңіздің алдындағы толқыны алыңыз. Сіз не ойлайсыз? (ауа). Сондықтан ауа қозғалады? (Ия)

Жаңартылған күні: 20.02.2019 12:10
Құрылған күні: 20.02.2019 12:10

Текст