"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Московский ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Московское отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сандық мұғалім

12.12.2024

Есіл ауданы бойынша әлеуметтік тәуелді отбасылардан шыққан балаларға арналған "Цифрлық мұғалім" жобасын іске асыру бойынша талдамалық анықтама.

      2024 жылғы 06 Желтоқсанда "цифрлық мұғалім" жобасы аясында әлеуметтік тәуелді отбасылардың балаларымен "Московское ауылы ОШ" КММ-де 9-сынып мұғалімдерімен физика және Қазақстан тарихы пәндері бойынша қосымша сабақтар өткізілді. Қатысушылар жеке жұмыс жоспарын құрды, олар білімінде алшақтыққа ие болды.

1. жоба аясында балалармен жұмыс жүргізу;

- сабақ барысында білім алушылардың жеке (сараланған) тапсырмалары;

- үй тапсырмасы түріндегі қосымша кірістер;

- білім алушыларға кеңес беру;

- табысты бақылау.

- түлкілерді жою

 

2.Алмасбек Арайлым мен Рахымбек Гүлдәуреннің "электр тізбегі" физикасы бойынша білімдеріндегі олқылықтар осы тақырыптар бойынша оларға электр разрядтары мен есептерді шешуді есте сақтау қиынға соқты.  Бірақ мұғалім қосымша бос емес, сабақтан тыс уақытта және білім алушылардың білімі мен оларды тәрбиелеудегі олқылықтарды анықтау бойынша кеңес береді. Оқытуға мотивациясы әлсіз мұғалім үшін жүргізіліп жатқан жұмыс сараланған жеке тапсырмалар әзірленді. Бақылау жұмыстарын жүргізгеннен кейін жұмыстан босату бойынша жұмыс істейді.

 

 

 

Истрия бойынша Алмасбек Арайлым мен Рахымбек Гүлдәуреннің "Қаныш Сәтбаев жан-жақты ғалым" тақырыбы бойынша 9-сыныбы бар, осы тақырып бойынша оқиғаларды талдау немесе салыстыру қажет, деменциялар шығарылады. Оқытуға мотивациясы әлсіз мұғалім үшін жүргізіліп жатқан жұмыс сараланған жеке тапсырмалар, сондай-ақ талдау және фактілерді салыстыру тапсырмалары әзірленді. Бақылау жұмыстарын жүргізгеннен кейін жұмыстан босату бойынша жұмыс істейді.

 

3.қосымша сабақтарға қатысуды бақылау үшін оқушылардың сынып жетекшілері жауап береді.  Сондай-ақ, ата-аналар балаларын бақылайды сабаққа қатысу сабақтан тыс уақытта.

Б.25.Психологиялық сүйемелдеу талаптарды қою үшін әдістермен қолданылады: А. М. приходшылардың сынағы 4-5 сынып, Филлипс о. Н. Хмельницкий тестінің модификациясы "мінез-құлықты диагностикалаудың Экспресс әдісі" 5-сынып," Эйзенк бойынша психологиялық жағдайларды өзін-өзі бағалау "6-8 сынып, жеке алаңдаушылық ч. Д. Стилбирг әдістемесі 7-9 сынып,"агрессия деңгейін диагностикалау" Басс-Дарки техникасы 5-7 сынып. Депрессиялық күйлерді анықтау сауалнама М. Ковач 6-11 сынып.

Бейімделу деңгейі, оқуға ынталандыру: "Жануарлар мектебі" әдістемесі 1 сынып, Н. Г. Лускановтың мектеп мотивациясының скринингі 3 сынып, оқу мотивациясын зерттеу және Н.Лусканованың әдістемесінің оқу ұсыныстарына қатынасы 4 сынып, ойлау және шығармашылық тест Дж.Брунер 6-7 сынып, орта мектеп жағдайына бейімделу Филлипс сауалнамасы 5 сынып.

 

Б.26. Білім алушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі, Пәндер бойынша бағаларды талдау.

1. Сандар бойынша кесу және БЖЖ талдау.

  Бұл кестеде оқушылардың білім сапасын салыстырмалы талдау. Оқушылардың білімін қарау бойынша жүргізілетін жұмыс пәндерінде білім сапасының тұрақтылығы байқалады: жеке қосымша сабақтар, консультациялар бекер өтпейді

 

ТАӘ

Тақырып

Тоқсан

Кесу

БЖБ 1

СОР 2

БЖБ 3

Оп

пайыз

бағалау

Рахымбек Гүлдәурен

физика

1

7

11

9

-

24

80

4

2

8

7

 

 

 


3

 

 

 

 


4

 

 

 

 

 

 

 

Алмасбек Арайлым

физика

1

8

11

8

-

21

75

4

2

8

8

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

Алмасбек Арайлым

Қазақстан Тарихы

1

8

11

10

-

23

80

4

2

8

11

 

 

 


3

 

 

 

 


4

 

 

 

 

 

 

 

Рахымбек Гүлдәурен

Қазақстан Тарихы

1

6

10

9

-

21

77

4

2

7

10

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 1614


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст