"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Московский ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Московское отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

6 саны және цифры

22.10.2018

Пәні:

Математика

№ 11

Күні:

Сынып: 1

Қатысқандар

саны: 9

Қатыспағандар

саны:

Сабақ тақырыбы:

6 саны және

цифры

Оқумақсаты:

• натурал сандардыалужолынбіледі; 10 көлеміндегісандарды

тура жәнекерісанайды;

натурал сандарқатарындағыорнынанықтайды;

 

         

біртаңбалысандардыңқұрамынанықтайды;

 

         

цифр мен

сандыбір-біріненажыратады; біртаңбалысандардыәртүрлітәсілдермен (нүкте-лержиынтығымен,

таяқшаларменжәнет.б.) сандықсәуледекөрсетеді;

 

“+”, “–”, “=”, “≠”, “>”, “<” таңбаларынқолданады

Барлықоқушылар:

Оқушылардыңбасымбөлігі:

Кейбіроқушылар:

Ресурстар:

алты.

 

Тірек сөздер

       

сызғыш;

 

       

қарындаш;

       

түймелер (оқушыларжұбынаарналған

18 түйме, оныңүшеуі — қызыл, үшеуі — жасыл, екеуі — көк, төртеуі — ақ, біреуі

— қара, бесеуі — сары);

 

       

белгіберетінтақтайшалар;

       

1-ден 6-ға дейінгіцифрларжазылғанпарақшалар;

 

       

1-ден 5-ке

дейінгіцифрларжазылғанқағазданжасалғанбалықтар;

       

шелек.

 

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды 6 санының сандық сәуледегі

орнымен, оның құрамымен таныстыру; 6 цифрын жазуды үйрету.

 

Сабаққабайланыстыдеректіматериалдар

 

Сабаққақатыстыескертпелер

 

6 саны сандықсәуледе 5 санынанкейінтұрады. Сабақбарысындаоқушыларды

6 саныныңқұра-мыменжәне оны алудыңәртүрлітәсілдерімен та-ныстыруқажет. Сандықсәуледе

6 санынаноңғанемесесолғақарайжылжуарқылы 1, 2, 3, 4, 5 сандарыныңқұрамыбойыншабайланыстарынанықтауғакөңілбөлукерек.

Сондай-ақоқушыларға 6 цифрынкөркемжазудыүйретуқажет.

 

 

Сабақтыалғанбілімдіқайталатуданбастаңыз. Оқушыларданқандайсандарментанысекенінсұраңыз.

Оларбілетінсандардыңішіненеңүлкенжәнееңкішісандардыатауынұсыныңыз. Үстелге

1-ден 5-ке дейінгісандары бар парақшалардыорналастырыңыз. Оқушыларданкезкелгенпарақшаны таңдап алып, тақтаға өсу

реті бойынша тұруын сұраңыз, одан кейін оларды сандардың кему реті бойынша тұрғызыңыз.

“Үндемес” ойынын ойнатыңыз. Оқушыларға

сан-дары бар парақша көрсетіңіз, ал олар осы парақ-шадағы санның 5-ке қаншасы

жетпей тұрғанын қа-рындаш санымен көрсетуі керектігін айтыңыз.

Жаңа материалды түсіндірмес бұрын

оқушы-лармен бірге “Шалқан” ертегісін еске түсіріңіз. Ертегінің барлық

кейіпкерін атап шығуды сұраңыз. Оқулықтағы иллюстрацияларды пайдаланыңыз.

Ертегіні сабақ үстінде сахналауға болады. Оқу-шыларға тақтаға шыққан ертегі

кейіпкерін санауды ұсыныңыз. Олардан ертегінің неше кейіпкері шал-қанды

тартып жатқанын және сол санға сәйкес қарындаш санын үстелдің үстіне қоюын сұраңыз.

Кім оларға көмекке келе жатқанын және тышқан реті бойынша нешінші болатынын сұраңыз

(алтыншы). Оқушылардан алдарына тағы бір қарындаш қойып, енді барлығы неше қарындаш

болғанын айтқызыңыз. 6 санын қалай алуға болатынын сұраңыз. “6 саны 5-тен үлкен

бе, әлде кіші ме?” деп сұраңыз. Cандық сәулеге көңіл бөлуді ескертіңіз. 6

санының орны қайда екенін сұраңыз. 5 санынан кейін 6 саны жа-зылған парақшаны

қойыңыз да, қандай сандардың 6 санынан кіші 

болатынын сұраңыз. Оқушылардан 6

санынқайжердекездестіргенінестерінетүсіртіп, айтқызыңыз.

 

Ертегі кейіпкерлерін сана. Оқушыларға

тап-сырманы жұппен орындауды ұсыныңыз. Оқушылар суретке зер сала қарап,

ертегінің барлық кейіпке-рін санап шығуы тиіс.

Жауабы:

алты.

Әрбір суретке сәйкес келетін

мысалды тап.

Оқушыларға жұппен жұмыс жасауды

ұсыныңыз. Алғашында оқушылардан бірінші суретке қарауды сұраңыз және

ламинатталған беттерге суреттегі кекірегүл мен түймедақтардың санын цифрмен

жазуды ұсыныңыз. Одан кейін алынған цифрлар мен мысалдарды салыстырып, бұл

суретке қай мысал дәл келетіні туралы қорытынды жасатыңыз. Осылайша екінші және

үшінші суреттермен де жұмыс жасатыңыз. Оқушыларға қосымша тапсырма ретінде

барлық мысалдарды шешуді ұсыныңыз.

Шығарып көр. Оқушыларға түймелер

топта-масын таратып беріңіз. Жұппен ойын ұйымдас-тырыңыз. Оларға партаның үстіне

түйме саны мен түсі суреттегі көбелек саны мен түсіне сәйкес келетіндей етіп,

6 санын әртүрлі тәсілмен қойып көрсету қажеттігін ұсыныңыз. Мысалы, суретте 3

қызыл және 3 жасыл көбелектің суреті салынған. Оқушы 3 қызыл және 3 жасыл түймені

алып қойып, жалпы санын санау керек. 6 саны 3 және 3-тен алы-нады. Оқушыларға

басқа екі нұсқасын қарастыру қажеттігін айтыңыз. Түймелердің әртүрлі түстерін

қолданып, басқа комбинациялар жасауды ұсыныңыз.

Мысалы, 3 қызыл, 1 жасыл және 2

көк. Жалпы сы-ныппен тексеруден кейін сурет бойынша қосуға өз беттерінше

мысалдар құрастыруды ұсыныңыз.

Жауабы:

3 және 3;

4 және 2;

5 және 1.

Гүлшоғы. Оқушылар әртүрлі гүлден

құралған гүлшоғына зер салып қарап, олардың атауларын айтуы керек. Түймедақ гүлінің

санын санатыңыз. Одан кейін қоңыраугүлді санатыңыз. Қай гүлдің артық, қай гүлдің

кем екенін сұраңыз. Осылайша кекірегүлмен, түймедақпен жұмыс жасатыңыз. Оқу-шыларға

қандай гүлдердің артық немесе кем екені туралы қорытынды жасатыңыз.

Жауабы:

6.

Сандарды салыстыр. Оқушылардан

жұппен жұмыс жасауларын сұраңыз және салыстыра алатын сандарын салыстыруды ұсыныңыз.

Оқушылардың салыстыруға өрнектер құрастыру дағдыларының даму деңгейін байқау үшін

жұптардың жұмысын

бақылаңыз.

Орындап көр. Оқушыларға қатты қағаздан

жасалған балықтар мен 6 саны жазылған шелек дайындаңыз. Олардан тақтаға шығып,

шелектің ішіне 6 саны шығу үшін қажетті балық санын салуын сұраңыз. Мысалы,

екі рет 3 балықтан салу немесе 4 балық салып, үстіне тағы 2 балық қосу т.с.с.

Оқушыларға 6 санын алудың барлық нұсқасын тапқызыңыз. Жұмыс біткен соң 6

санын қалай алуға болатыны туралы қорытынды жасаңыз.

Жауабы:

4 және 2; 3 және 3; 1 және 5; 2

және 4; 5 және 1; т.с.с.

 

 

     Тілдікқұзыреттіліктіқалыптастыру

 

Қосымшатапсырмалар

 

Оқушылардың “алдыңғы сан”, “кейінгі сан”

дегенматематикалықсөздердідұрысқолдануынқадағалаңыз. Олардыңзейінінтексеругеарналғанойынөткізіңіз.

Оқушылардыңбарлығынадауыстап, 1-ден 6-ға дейінгісандардысанаудыұсыныңыз.

 

Алтыжұлдыздыңсуретін сал. Оқушыларүлгібойыншасызықтардыңбағыттарын,

олардыңретінанықтапалып, әрнүктеніжұлдызғаайналдырукерек.

Сарайда неше терезе бар? Оқушылар

сарайда неше терезе бар екенін санап, жауабын бос ұяшықтың ішіне жазуы керек.

Жауабы:6.

Санға қарап, алманың суретін толықтырып

сал. Оқушылардан әрбір тәрелкеде қанша алма болу керектігін сұраңыз. Оларға әрбір

тәрелкеде-гі алманы санап, 6 алма болу үшін қанша алманың суретін толықтырып

салу керектігін анықтауды ұсыныңыз. Суреттерін салып болған соң, тексеруді жұппен

ұйымдастырыңыз.

Жауабы:

бірінші тәрелкеге 1 алманың суретін,

екінші-ге — 2 алма, ал үшіншіге — 3 алма салу керек.

Бағалау

Оқушылар сабақ соңында:

            6 санының сандық сәуледегі

орнын анықтауды;

            6 санын әртүрлі тәсілдермен

алуды;

            6 цифрын жазуды меңгереді.

Сабақта өткен материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін оқушыларға мынадай

сұрақтарды қойыңыз:

— Сандық сәуледе 6 санына дейін қандай сандар тұрады?

— 6 санын қалай алуға болады?

— 6 саны қанша заттың санын білдіреді? Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі

“Жетістік

баспалдағымен” өзін-өзі бағалауға байланысты жұмыс өткізіңіз.

 

Просмотров: 448


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст