Пән: Дүниетану
|
Мектеп: Ақмола облысы. Есіл ауданы. Московский ауылы. Московский орта мектебі. |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4Б-бөлім: Дені саудың – жаны сау | |
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Далел К
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар саны:
| |
Сабақтың тақырыбы: |
1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік. Денің сау болсын десең
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (ОБ сілтеме) |
1.1.4.1 Жеке бас гигиенасын сақтау маңыздылығын дәлелді түрде түсіндіру |
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар: Жеке бас гигиенасының құралдарын атау; Көптеген оқушылар: Жеке бас гигиенасына қатысты тәртіп ережелерін анықтау. Кейбір оқушылар: Гигиена сақтаудың қажеттілігі туралы әңгімелеу. |
Жетістік критерийлері |
Білім алушы: Жеке бас гигиенасының құралдарын атайды; Жеке бас гигиенасына қатысты тәртіп ережелерін анықтайды. |
Тілдік мақсат
|
Денсаулық пен қауіпсіздікке қатысты әлеуметтік және жеке мәселелерді анықтай алады Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы · денсаулық және қауіпсіздік; Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері: · Біздер өткен сабақта нені білдік? · Дене мүшелерін атай аласыз ба? Денің сау болуына не әсер етеді? Дене сымбаттылығын қалай сақтайсыз? |
Құндылықтарды дарыту
|
Жеке бас гигиенасы ережелері жайлы бағыт беру. |
Пәнаралық байланыстар |
Сауат ашу |
АКТ қолдану дағдылары |
Video.playback.kz көрсету арқылы оқушыларға жеке бас гигиенасымен таныстыру. |
Алдыңғы меңгерілген білім |
|
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар | ||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин
10 мин
|
Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру: Жеке бас гигиенасын сақтау маңыздылығын дәлелдеуге тырысамыз. (Т)Ширату жаттығуы: Біздің ұқсастығымыз неде? «Доп» ойынын жұпта орындайды. Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Бір-біріне мұқият қарап,допты кезек бойынша лақтырып дене мүшелерін атайды. |
Доп | ||||||||||||||||||
Сабақ ортасы 10-12 мин
8 мин
|
(Ұ)Сау болып қалу үшін не істеу керектігі тақырыбы бойынша сыныпта оқушылар жауаптарын талқылаңыз.Оқушылар жұптасып ұсынылып отырған сауалдарды өзара талдап, бір- бірлеріне түсіндіреді. Оқушыларға: Ол не? Бұл не? -Бейне жазбада не көрдік? Бейне жазбасын көрсетіп онда не жайлы көргендерін айтып береді. Тапсырма ҚБ (64 бет)(Ө) Суреттерге мұқият қарайды. Балалар тазалықты сақтауға қажетті заттар арқылы анықтайды. Суреттерді сәйкестенді.
Дескиритор: -тазалық сақтауға қажетті заттарды анықтайды; -гигиена сақтаудың маңыздылығы туралы әңгімелейді. Тапсырма (Ж, қ) Жеке бас гигиенасы дегенді қалай түсінесіз? Жұпта талқылаңыз. Берілген сөйлемдерді мұқият тыңдаңыз және тұсына «+»,«-» таңбаларының тиістісін қойыңыз.
Дескиритор: -жеке бас гигиенасы туралы ой бөліседі; - сөйлемдердің -дұрыс/ бұрыстығын көрсетеді.
|
Videoplayback.kz
ҚБ (64 бет)
ҚБ ( 64 бет)
| ||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 8 мин
5 мин |
(Ұ) Сабақ тақырыбы бойынша алған білімдерін бекіту үшін. Мұғалім кезекпен дене мүшелерін атайды, оқушылар соған байланысты дене қозғалысын айтады. Тиісті қимылды бірінші болып айтқан оқушы жеңеді.
Мысалы:қол- жазады, заттарды көтереді. Бас-ойлайды, аурады.т.б. Рефлексия. Сәлем хат! Балалар, сендер бүгін жеке гигиена туралы таныстыңыздар. Егер сендер ата-аналарыңа осы сабақ бойынша хат жазсаңдар, не жазар едіңдер? Сәлеметсің бе! Мен бүгін сабақта .... білдім. Маған сабақта .... жұмыс істеу ұнады. Сабақта ... түсінбедім. Маған .... түсінуге көмек керек.
|
| ||||||||||||||||||
Саралау – (тапсырма) |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||||||||||||||||||
Барлық оқушылар жеке бас гигенасымен таныстыру үшін суреттерге сүйенеді.
|
Оқушылардың сурет бойынша сәйкестендіруде тазалық сақтаудағы заттарды анықтауы және әңгімелей алуы. Жұпта жеке бас гигиенасы туралы жұпта ой бөлісуі және кестені толтыруы бойынша. .
|
|