"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Московский ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Московское отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Дені саудың – жаны сау

19.01.2018

Пән:  Дүниетану

 

Мектеп: Ақмола облысы. Есіл  ауданы. Московский ауылы. Московский орта

мектебі.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

4Б-бөлім:

Дені саудың – жаны сау

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Далел К

 

Сынып: 1

Қатысқандар:

 

Қатыспағандар саны:

 

Сабақтың тақырыбы:

1.4 Денсаулық пен

қауіпсіздік. Денің сау болсын

десең

 

 

Осы

сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(ОБ сілтеме)

1.1.4.1 Жеке   бас гигиенасын сақтау маңыздылығын дәлелді түрде түсіндіру

Сабақ мақсаттары

 

 

 

 

 

 

Барлық оқушылар: Жеке бас гигиенасының құралдарын атау;

Көптеген оқушылар: Жеке

бас гигиенасына қатысты

тәртіп ережелерін анықтау.

Кейбір

оқушылар: Гигиена сақтаудың 

қажеттілігі туралы әңгімелеу.

Жетістік критерийлері

Білім алушы:

Жеке бас гигиенасының құралдарын атайды;

Жеке бас гигиенасына      қатысты тәртіп ережелерін

анықтайды.

Тілдік мақсат

 

Денсаулық пен қауіпсіздікке қатысты әлеуметтік және

жеке мәселелерді анықтай алады

Пәнге қатысты лексика

мен терминологиясы

·     

денсаулық және қауіпсіздік;

Диалог пен жазуға пайдалы

сөз тіркестері:

·        

Біздер өткен сабақта нені білдік?

·        

Дене мүшелерін атай аласыз

ба?

Денің сау болуына не әсер етеді? Дене сымбаттылығын қалай сақтайсыз?

Құндылықтарды

дарыту

 

Жеке бас гигиенасы ережелері жайлы

бағыт беру.

Пәнаралық байланыстар

Сауат

ашу

АКТ

қолдану дағдылары

Video.playback.kz көрсету арқылы оқушыларға жеке бас гигиенасымен таныстыру.

Алдыңғы

меңгерілген білім

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

 

 

 

10 мин

 

 

Оқушыларды

сабақ мақсатымен таныстыру: Жеке           бас гигиенасын

сақтау маңыздылығын дәлелдеуге тырысамыз.

 (Т)Ширату

жаттығуы:

Біздің ұқсастығымыз неде? «Доп» ойынын жұпта

орындайды. Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Бір-біріне мұқият

қарап,допты кезек бойынша лақтырып дене мүшелерін атайды.

 

 

 

 

Доп

Сабақ

ортасы

10-12

мин

 

 

 

 

 

 

8

мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Ұ)Сау  болып қалу үшін не істеу керектігі тақырыбы бойынша

сыныпта оқушылар жауаптарын талқылаңыз.Оқушылар жұптасып ұсынылып отырған сауалдарды өзара талдап,

бір- бірлеріне түсіндіреді.

 Оқушыларға: Ол не? Бұл не?

-Бейне жазбада не көрдік?

Бейне жазбасын көрсетіп онда не жайлы көргендерін айтып

береді.

Тапсырма

ҚБ (64 бет)(Ө) Суреттерге  мұқият  қарайды.

 Балалар  тазалықты  сақтауға

 қажетті  заттар арқылы   анықтайды. Суреттерді сәйкестенді.

Дескиритор:

-тазалық сақтауға қажетті заттарды анықтайды;

-гигиена сақтаудың  маңыздылығы туралы әңгімелейді.

 Тапсырма

(Ж, қ) Жеке бас гигиенасы дегенді

қалай түсінесіз? Жұпта

талқылаңыз. Берілген сөйлемдерді

мұқият тыңдаңыз және тұсына

«+»,«-» таңбаларының тиістісін қойыңыз.

Сөйлемдер

+/-

1.

Жеке бас гигиенасын сақтау дегеніміз – тазалық сақтау.

 

2.

Әр адамның жеке орамалы болғаны жөн.

 

3.

Жеміс-жидектерді жуып жеу міндетті

емес.

 

4.

Тісті күнделікті

тазалап тұру керек.

 

5.

Тырнақты өсірмей, уақытында алып тұру керек.

 

Дескиритор:

-жеке бас гигиенасы туралы

ой бөліседі;

- сөйлемдердің -дұрыс/ бұрыстығын  көрсетеді.

 

 

 

 

 

Videoplayback.kz

 

 

 

 

 

 

ҚБ (64 бет)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ ( 64 бет)

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

8 мин 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

(Ұ) Сабақ тақырыбы бойынша алған

білімдерін бекіту үшін. Мұғалім кезекпен дене мүшелерін атайды, оқушылар

соған байланысты дене қозғалысын айтады. Тиісті қимылды бірінші болып айтқан

оқушы жеңеді.

 

Мысалы:қол- жазады, заттарды көтереді.

Бас-ойлайды, аурады.т.б.

Рефлексия.

Сәлем хат!

Балалар, сендер бүгін жеке гигиена туралы

таныстыңыздар. Егер сендер ата-аналарыңа осы сабақ бойынша хат жазсаңдар, не

жазар едіңдер?

Сәлеметсің бе! Мен бүгін сабақта .... білдім.

Маған сабақта .... жұмыс істеу ұнады.

Сабақта ... түсінбедім. 

Маған .... түсінуге көмек керек.

 

 

 

Саралау –

(тапсырма)

Бағалау

Денсаулық

және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Барлық оқушылар жеке бас гигенасымен таныстыру

үшін суреттерге сүйенеді.

 

Оқушылардың сурет бойынша

сәйкестендіруде тазалық сақтаудағы заттарды анықтауы және әңгімелей алуы.

Жұпта жеке бас гигиенасы

туралы жұпта ой бөлісуі және кестені толтыруы бойынша.

.

 

 

 

 

 

Просмотров: 591


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст