Мерзімі: 13.09.17. 10 «А»
сынып қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Диктант
Сабақтың мақсаты:
Септік, көптік, жіктік, тәуелдік жалғауларды естеріне түсіртіп, оқушыларды
орфографиялық тұрғыдан сауатты жазуға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар дұрыс
сауатты жазып, талдау түрлерін естеріне түсіреді.
Модульдер: ЖАДА жұмысы. АКТ, СТО
Сабақтыңбарысы:
І. Ұйымдастырукезеңі.
Психологиялықдайындық. Орта құру.
Біреуге ізгітілекбілдіру.
ІІ. Үйжұмысынтексеру.
ІІІ. Диктант.
Мамандық
Мамандықтаңдау – әрбірмектепбітірушітүлектіңмақсаты.
«Армансызадамқанатсызқұспентең» дейдіхалық. Барлықадамбаласыныңарманыболады.
Арманшыладамболашақтадегеніне жете алады. Мамандық пен өнердіөзқабілетіне де қарайтаңдапалады.
Өмірдемамандықтыңтүріөтекөп. Халықалдынашығыпәнсалатынәнші болу. Адам өмірініңарашасыболатынақхалаттыдәрігер
болу. Шәкірттердібілімгежетелейтінұстаз болу.
Адам жас кезінен бастап өзінің
жүрегі қалаған мамандығына қарай бейімделе бастайды.Терең білім алуға
талпынады. Өз бетінше ізденеді. Көп оқиды. Түрлі мамандықта еңбек етіп жүрген
адамдардың өмірімен танысады.
Жақсы маман болу үшін еңбек
ету керек. Инженер, дәрігер, мұғалім,
журналист болу үшіноқукерек. Бақташы, сауыншы, егінші, шопан болу үшінауылдажұмысістеукерек.
Ал жақсыжұмысшы, кенші, құрылысшы болу үшінөндірістеістеукерек.
Бала шақ пен болашақ әрқашан
үндесіп жатады. Болашаққаапаратын тура жол
бала шақтанбасталады. (Жалпыбілімберетінмектептердіңмұғалімдерінеарналғаноқу-әдістемелікқұрал,
Ж.С. Қалиева, 135 сөз)
Сабақтықортындылау. Оқушыларөздігінен диктант мәтінінтексереді,
соданкейінмұғалімгетапсырады.
Үйгетапсырма. өткентақырыптардықайталау.
Мерзімі: 22.10.17. 10 «А» сыныпқазақәдебиеті
Сабақтыңтақырыбы:
Эссе «Махамбет
–әрі ақын, әрі батыр»
Сабақтың мақсаты: Махамбет Өтемісұлының өмірі, шыармашылығын естеріне түсіртіп, оқушыларды орфографиялық тұрғыдан сауатты жазуға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар дұрыс
сауатты жазып, талдау түрлерін естеріне түсіреді.
! Модульдер: ЖАДА жұмысы. АКТ, СТО
Сабақтыңбарысы:
І. Ұйымдастырукезеңі.
Психологиялықдайындық. Орта құру. Біреугеізгітілекбілдіру.
ІІ. Үйжұмысынтексеру.
ІІІ.Эссе жазу.
Сабақтықортындылау. Оқушыларөздігіненжазған эссе
жұмыстарыныңмәтінінтексереді, соданкейінмұғалімгетапсырады.
Үйгетапсырма.
өткентақырыптардықайталау