Тақырыбы:Көптаңбалы сандарды қалдықпен бөлу.
Сабақтың
мақсаты: Оқушыларға Қөп таңбалы
сандарды қалдықпен бөлу бір таңбалы тәсілдерін үйрету Ойлау, есте сақтау, шапшаң
есептеу, өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін дамыту Ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа,ізденім-паздыққа,
ойшылдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы: оқушылардың ой-өрісін, еске сақтау
қабілетін, өздігіне жұмыс істеу дағдысын дамыту, ауызша есептеу дағдыларын
жетілдіру.
Тәрбиелілігі: оқушыларды өзгені тыңдап, өз ойын еркін айтуға баулу, белсенділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: аралас сабақ.
Сабақтың
әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: оқулық,үлестірме қағаз, интерактив тақта
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Психологиялық дайындық.
Мұғалімнің сұрағы:
Әрбір адам?
Әрбір сабақ?
Әрбір ісің?
Әрбір сөзің?
Оқушылар жауабы:
Досым,сыныптасым.
Үйрену,оқу,іздену.
Тірлік,тірек,адамдық.
Шындық,бірлік,адалдық.
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ.
««Иә-жоқ»
математикалық диктанты.
60 пен 5-тің көбейтіндісін 22-ге
кеміттік. 278саны шықты.
360 пен 9-дың бөліндісін 2есе арттыр.42
саны шығады.
Ағасы 12 жаста,бұл қарындасының жасымен
салыстырғанда 2 есе артық.Ендеше қарындасы 6жаста.
Кез келген санды 1-ге көбейткенде,1шығады.
Әкесі 40жаста, ал баласы 5-те.Баласы әкесінен
35есе кіші.
23пен 5 сандарының көбейтіндісі 17 мен
6-ның көбейтіндісінен артық.
Әрқайсысы 3 кг болатын 40 құты бояу сатып
алынды.Барлығы 60 кг бояу жұмсалады. 6 кг бояу қалды.
№1.
356+644+263=1263
356+37+263=656
356+144+263=763
356+237+263=856
356+44+263=663
№2.Қалдық әрқашан
бөлгіштен кіші болады.
48
094:123 =391(1қалд.)
439 280:545=806(10қалд.)
135 260:45=3005(35қалд)
454 207:227=2000(207қалд)
826 126:826=1000(126 қалд)
547 320:421=1300(20қалд)
№3.Есеп құрастыр.
а) Жылдамдық бірдей Уақыт 5сағ ?,
3сағ артық Қашықтық 360км ?
Ш: 1) ύ=360 км : 5 сағ =75 км/сағ
2) S= 75км * 8 сағ=600 км/сағ
ә) Есеп құрастыр Жылдамдық 72км/сағ ?,13км/сағ
артық Уақыт ?бірдей Қашықтық 432км ?км
Ш: 1) t=432км : 75 км/сағ=6сағ
2) S=85 км/сағ*6 сағ=510 км
б) Есеп құрастыр Жылдамдық
?,300км/сағ 150км/сағ Уақыт ? t=3cағ Қашықтық бірдей
Ш: 1) S=150км/сағ * 3 сағ=450км
2) t=450км : 450 км/сағ=1 сағ
IV.Сергіту сәті:
Қостық біз,көбейтік біз,
Қатты шаршап кеттік біз.
Кәне
тұра қалайық,
Қимылдасын қол-аяқ.
Кірпіктіде қағайық,
Терең демді алайық.
Орындыққа отырып ,
Сабаққа зер салайық.
№4 .(Карточка)
а) 24750:15+36007*18=649776
ә)21024:6*8+968-29000=0
б)10000-6010*3-0*6806=11970
№5. (Ауызша)
27 км: 3 сағ= 9 км/сағ
1600рет*60= 96000рет
60км/сағ *5= 300км/сағ
№6
Ш: Күріш – 1 қап 80кг 2800кг -? қап
Қарақұмық .ж.– 1 қап 60 кг 3840 кг -? қап
> ? қап
Ш: 1) 2800кг:80кг=35қап
2) 3840кг:60кг=64қап
3) 64кг-35кг=9қап
Ж: Қарақұмық жармасы 9 қапқа артық.
Сабақты қорытындылау
Егер 50 теңгеден 6 балмұздақ сатып алынса, онда сатушы 1000 теңгеден неше теңге
қайтарады?
Үйге
тапсырма. №
7есеп 88-бет.
Бағалау.