Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Дүниетану |
Мектеп:Ақмола обласы Есіл ауданы Московский орта мектебі |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1A бөлім: Өзім туралы
| |
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Санай К
|
Сынып: 1 сынып |
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар саны:
| |
Сабақтың тақырыбы |
1.2 Мектеп және мектеп қоғамдастығы. Мен және менің мектебім |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (ОБ сілтеме)
|
1.1.2.6 Өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау |
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар: Оқушыға тән ерекшеліктерді атау Көптеген оқушылар: Өзі туралы айта білу Кейбір оқушылар:. Сынып ұжымы туралы әңгімелей алу |
Жетістік критерийлері |
Білім алушы · Оқушыға тән ерекшеліктерді атайды. · Өзінің сынып ұжымына қатыстылығына мысал келтіреді. |
Тілдік мақсат
|
Басқаларды тыңдап, диалогқа қатыса отыра үйдегі және мектептегі өмір туралы айта алады; тақырыптар бойынша сөздік қорын дамытады. Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы: Сынып ұжымы дегеніміз не? Өзіне сабақта қажетті оқу-құралдары Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері: · Бұл заттар кімге және не үшін керек? · Сіз мектепке қалай дайындалдыңыз?
Жұпта әңгімелеңіз. · Сізді кім қарсы алды? · Сыныпта тағы кімдер бар? · Кімдермен достастыңыз? · Сыныптастарыңызбен бірге орындайтын әрекеттер туралы әңгімелеңіз . |
Құндылықтарды дарыту |
Жауапкершілік, өзін қоғам мүшесі ретінде тану
|
Пәнаралық байланыстар |
Сауат ашу, жаратылыстану
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интер белсенді тақтадан оқушылар тапсырмаларды көру арқылы тапсырмаларды орындайды |
Алдыңғы меңгерілген білім |
Оқушылар ата- аналар, балабақша, ақпарат құралдарынан алған білімдері арқылы пәннің мақсаты мен ерекшеліктерін ашудағы алғашқы сатысымен таныс.
|
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы
5 мин
7 мин
|
Ширату жаттығу (МК) (Ұ) Балаларды шенберге тұрғызам . Әрбір білім алушы өздерінің есімдеріне қатысты жақсы сөздер айтады және таныстырады.( ширату жаттығуын қолдануды жөн көрдім)
Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру. (МК) Сабақ мақсатын түсіндіру сұрақ- жауап арқылы білім алушылардын мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі екеніне мүмкіндік берем. (Ж) Жұптағы оқушылар бір –бірінен сұхбат алу арқылы олар кім екенін және қайда тұратынын айта отырып өздерін таныстырады. Ол үшін алдан –ала нақты сұрақ дайындап берем ·Жасың нешеде ? ·Сен қайда тұрасың? · Сен мектепалды даярлық сыныбында оқыдың ба? · Сен онда не үйрендің ? · ұнататын затың Жұптар ортаға шығып бірі н- бірі таныстырады |
Параққа жазылған нақты сұрақтар
|
Сабақ ортасы
15 мин
|
(МК) Білім ошағында сіздерді кім дейміз? (оқушы)
(Д. Ж. Ұ) 1-тапсырма Мектепке бару үшін сөмкеге қандай заттарды салу керек? Сызық арқылы қосыңыз.
· Бұл заттар кімге және не үшін керек? · Сіз мектепке қалай дайындалдыңыз? Жұпта әңгімелесе отырып талқылау нәтежелері мен сыныппен бөлісу. Дескриптор: Білім алушы
-мектепке қажетті құралдарды анықтайды;
-мектеп құралдарының оқушыға қажеттілігін айтады;
-өзінің мектепке дайындығы туралы әңгімелейді. |
өшіргіш, ұштағыш
қарындаш
Қалыптастырушы бағалау нұсқаулығы 6 бет. |
Сабақтың соңы
5 мин
3 мин
|
(Ұ) 2-тапсырма Суреттерге мұқият қараңыз. Балалардың өмірінде қандай өзгеріс болды?
Суреттерге сүйеніп, өзіңіздің мектепке барған күніңіз туралы әңгімелеңіз. · Сізді кім қарсы алды? · Сыныпта тағы кімдер бар? · Кімдермен достастыңыз? · Сыныптастарыңызбен бірге орындайтын әрекеттер туралы әңгімелеңіз. Дескриптор: Білім алушы - суреттер бойынша әңгіме құрайды; - берілген сұрақтарға жауап береді; - сыныптастарымен бірге орындайтын -әрекеттерге мысал келтіре отырып, ұжымға қатыстылығын сипаттайды. ( Ұ. МК) Барлық оқушылар ортаға шығып шеңбер құру арқылы әркім өзініе ұнайтын бірғана оқу құралын алып оқу құралдарының еркешеліктерімен қызметтерін айта отырып, ұжымға таныстырып береді. |
Интербелсенді тақтадан суреттерді көрсету
Қалыптастырушы бағалау нұсқаулығы 7 бет.
А4 парағына
карындаш
|
Дифференциация (саралау) |
Бағалау |
|
Сөмкеге салынытын заттарды сызық арқылы қосуға мүмкіндік беремін. Қабілеті жоғары оқушы сынып ұжымы туралы әңгімелеуге мүмкіндік беремін.
|
Оқушылар шеңберде тұрып бүгін сабақта Не істедім? Не білдім? Не ұнады? деген сұрақтарға жауап береді, қалған оқушылар қол сигналы арқылы тамаша деп қолдаймыз. Мыс: не ұнады? Жұпта жұмыс істеген барлығымыз тамаша. Қасымдағы көршіммен бірге жұмыс істегенім ұнады...
|
|
|
|
|