"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Московский ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Московское отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

КҮНТІЗБЕЛІК – ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР 11-сынып Қазақ әдебиеті (жаратылыстану-математикалық бағыт)

15.11.2017

Түсінік хат

11-сынып

Қазақ әдебиеті (жаратылыстану-математикалық бағыт)

Қазақ әдебиеті-қазақ халқының ғасырлар қойнауынан ұрпақтан-ұрпаққа

жеткен рухани, мәдени мұрасы, сөз өнерінің асыл   қазынасы.

 Қазақ әдебиеті шәкірттердің әдеби білік-дағдыларын жетілдіретін,

адамгершілікке, әсемділікке тәрбиелейтін пән. 

Бағдарлама берілген білім мазмұны қазақ тілінде еркін, жетік сөйлей

алатын мәдениетті тұлғаның қалыптасуымен дамуына қызмет ететін туындылардан тұрады.

Пәнді оқыту мақсаты-қазақ халқының мәдениетін,

әдебиеті мен өнерін танып білуге үйрету, сондай-ақ ұлттық құндылықтарымызды құрметтей

білетін тұлға қалыптастыру. Оқушылардың бойына адамгершілік, отансүйгіштік қасиеттерді

сіңіру.

 Пәнді оқыту міндеттері:

- белгілі бір кезеңдегі әдебиет үлгілерімен

таныстыру, ақын-жазушылар туралы мәлімет беру;

             - қазақ

тілінде өз ойларын ауызша, жазбаша баяндауды меңгерту;

- қазақ әдебиеті пәні негізінде оқушыларды

қазақ халқының мәдениетіне, тарихына, салт-дәстүріне деген құрмет сезімін  қалыптстыру;

- оқушының бойында рухани –адамгершілік

мәндегі құндылықтарды қалыптастыру, отансүйгіштік, төзімділік сезімдерін

дамыту;

- оқыған шығармаларына қатысты өзіндік  ой-пікірлерін ашық айта білуге дағдыландыру;

             - қазақ

әдебиті шығармаларын оқыту арқылы мектеп қабырғасында қазақ тілінің қолданылу

аясын кеңейту.

11-сынып оқушыларынң деңгейіне қойылатын талаптар:

-         

әдеби шығармада бейнеленген

оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіруді;

-         

мәнерлеп оқудың барлық

элементтерін қолдануды;

-         

ұлттық мұра ретінде танылған

үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын;

-         

компьтермен жұмыс істеп,

интернет арқылы әлем әдебиетімен таныса алуды;

-         

сыныптан тыс және қосымша оқуға

ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқуды;

-         

берілген мәтіндерді

баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізуді білуі тиіс.

 

Қазақ әдебиеті 11-сынып

(Барлығы 34 сағат, аптасына

1 сағат)

Оқулық авторлары: О.Абдиманұлы,

С.Дюсебаев Алматы «Мектеп» 2015

 

Сабақтың

тақырыбы

Әдебиет

теориясы

  Сағат саны

    Мерзімі

                           Түзету

 

І тоқсан - 8 сағат

1

ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті,жалпы шолу

Әдеби ағымдар мен бағыттар туралы

          1

 

 

2

Ахмет Байтұрсынұлы «Қырық мысал», «Маса» жинақтары.

Әдеби жанр

          1

 

 

3

Міржақып Дулатұлы

«Шәкірт», «Таза бұлақ»

Роман, эпикалық жырлар

          1

 

 

4

Сұлтанмахмұт Торайғыров «Шәкірт ойы»

Ирония мен сатира туралы түсінік

          1

 

 

5

Сәкен Сейфуллин «Ақсақ киік» өлеңі.

Аллегория

          1

 

 

6

Мағжан Жұбамаев «Туған жер», «Сен сұлу»

Лирика жанры

          1

 

 

7

Эссе «Мен үшін .... »

 

 

 

 

8

Жүсіпбек Аймауытов.

Мінездеу

          1

 

 

ІІ тоқсан – 8 сағат

1

Бейімбет Майлин «Шұғаның белгісі»

Көркем шығарма құрылысы

          1

 

 

2

Ілияс Жансүгіров «Құлагер» поэмасы

Градация туралы түсінік

 

 

 

3

Жамбыл Жабаев «Лениградтық өренім»

Айтыс өнері, портрет

          1

 

 

4

Сәбит Мұқанов «Балуан шолақ»

Лирикалық қаһарман

          1

 

 

5

Мұхтар Әуезов «Абай жолы» романы

Образ туралы түсінік

          1    

 

 

6

Шығарма

 

          1

 

 

7

Ғабит Мүсірепов 

«Қазақ солдаты» романы

 

         1

 

 

8

Ғабиден Мұстафин «Шығанақ» повесі

Стиль туралы

1

 

 

 

ІІІ тоқсан-10 сағат

1

Қасым Аманжолов 

«Дүниеге жар»

Поэма туралы ұғым

         1

 

 

2

Әбділда Тәжібаев «Монологтар»

Образды жинақтау, даралау тәсілі

         1

 

 

3

Ілияс Есенберлин «Қаһар» романы

 

         1

 

 

4

Сырбай Мәуленов «Сәкен» өлеңі

Силлабикалық өлең

         1

 

 

5

Жұбан Молдағалиев 

«Мен қазақпын»

Екпін

         1

 

 

6

Тахауи Ахтанов 

«Шырағың сөнбесін»

Тақырып пен идея

         1

 

 

7

Әбдіжәміл Нұрпейісов «Қан мен тер»

Сарказм, ирония

         1

 

 

8

Мұқағали Мақатаев «Үш бақытым»

Шығарма.

Троптың түрлерін дамыту

         1

 

 

9

Қадір Мырза Әли мен Тұманбай Молдағалиев

Теңеу, риторикалық сұраулы сөйлем

1

 

 

10

Қабдеш Жұмаділов «Соңғы көш»

Пейзаж бен портрет

1

 

 

 

ІV

тоқсан

– 8 сағат

1

Олжас Сүлеменов «Қасқырдың бөлтіріктері»

 

1

 

 

2

Оралхан Бөкей «Тортай мінер ақ боз ат»

 

 

1

 

 

3

Мұхтар Шаханов «Танакөз»

Метонимикалық

қолданыстар

1

 

 

4

Шығарма

 

 

1

 

 

5

Төлеген Айбергенов

 

 

1

 

 

6

Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті

Әдеби ағымдар

 

1

 

 

7

Нұрсұлтан Назарбаев

 

 

1

 

 

8

Қорытынды

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 3107


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст