"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Московский ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Московское отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

План работы библиотеки на 2017-2018 учебный год

10.10.2017

                         Бекітемін:

                                                                        

                         Мектеп

директорның 

м.а.                    Смагулов

Ж.Т. 

 

 

2017-2018 оқу жылына кітапхананың жұмыс жоспары

План работы библиотеки на 2017-2018 учебный год

 

 І. 2017-2018 оқу жылына кітапхананың негізгі

міндеттері:

1.

Эмоционалды, адамгершілік, ақыл ойды дамытуға жағдай жасай отырып, жан-жақты тұлғаны

дамытуға барлық әдіс-тәслдерді қолдану.

2.

Педагогтер мен оқушылардың өз бетімен білімдерін көтеруді ақпараттық- кітапхана

арқылы және оқу – тәрбиелеу барысы арқылы қамту.

3.

Оқушыларды оқу мәдениетіне үйрету, кітапқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру,

кітапхананы пайдалана алуға үйрету.  Оқушылардың

оқу бағдарламасын табысты меңгеруге, танымдық қабілеттерін, шығармашылық

ойлауын дамыту үшін жүйелі түрде әдебиеттерді оқуға талпындыру.

4.

Оқушыларды ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу.

5.

Электрондық білім беру ресурстарын пайдалану.

6.

Қазақстанның тарихи даталарын білу және патриоттық тәрбие беру.

7.

Мұғалімдердің педагогикалық, әдістемелік 

шеберліктерін көтеруді педагогикалық әдебиеттерді насихаттау арқылы әсер

ету.

8.

Оқырмандарға сапалы қызмет көрсету үшін дәстүрлі және жаңа кітапханалық

технологияларды меңгеруді іске асыру.

9.

Әлемдік және отандық мәдениеттердің байлығын оқушыларға таныстыру.

10.

Мектеп ұжымына, кітапханаға, отбасына байланысты , ата-аналарды педагогикалық тұрғыдан

ақпараттандыру.

I. Основные задачи библиотеки

на 2017– 2018 учебный год:

1. Содействие всеми формами и

методами воспитанию всесторонне-развитой личности, создание максимально

благоприятных условий для ее умственного, нравственного, эмоционального и

физического развития.

2.

Обеспечение учебно-воспитательного процесса и самообразования путем

библиотечного и информационно-библиотечного обслуживания учащихся и педагогов.

3. Воспитание у учащихся

культуры чтения, любви к книге, умения пользоваться библиотекой. Привитие

школьникам потребности в систематическом чтении литературы для развития

творческого мышления, познавательных интересов и способностей, успешного

усвоения учебных программ.

4. Воспитание информационной

культуры учащихся.

5. Использование электронных

образовательных ресурсов.

6. Патриотическое воспитание и

популяризация памятных дат истории Казахстана.

7. Содействие повышению

методического, педагогического мастерства учителей, воспитателей путем

пропаганды педагогической литературы и информация о ней.

8. Совершенствовать

традиционные и осваивать новые библиотечные технологии для качественного

обслуживания читателей.

9. Приобщить учащихся к

сокровищам мировой и отечественной культуры.

10. Педагогическое просвещение родителей, развитие связей

семьи, школьного коллектива и библиотеки.

ІІ. Мектеп кітапханасының негізгі

функциялары

1.     

Ақпараттық – ақпараттардың берілу түрі

мен форматын, берілу түріне қарай пайдалану мүмкіндіктерін беру.

2.     

Тәрбиелік – мектепке, туған жерге

және мемлекетке деген қарым-қатынасына байланысты патриоттық сезімдерін дамытуға

әсер ету.

3.     

Мәдениеттік – оқушылардың эмоцоналдық

күйлерін дамыту, әлеуметтік танымдарын және мәдениеттік тәрбиелеу, іс-шараларды

ұйымдастыру.

4.     

Білім беру – білім беру бағдарламасындағы

пәндер бойынша және мектепті дамыту міндеттерін қалыптастыру, білім беру мақсаттарын

қамту және қолдау.

 

II. Основные функции

школьной библиотеки

1.              

  Информационная — предоставление

возможнос­ти использования информации вне зависимости от ее вида, формата и носителя.

2.              

 Воспитательная – способствует развитию

чувства патриотизма по отношению к государству, своему краю и школе.

3.              

 Культурологическая — организация

мероприятий, воспиты­вающих культурное и социальное самосознание, со­действующих

эмоциональному развитию учащихся.

4.              

 Образовательная — поддержка и

обеспечение об­разовательных целей, сформированных в задачах развития школы и в

образовательных программах по предметам.

 

III.  Кітапхана қызметінің бағыттары -  Направления деятельности библиотеки

 

Жұмыстар мазмұны - Содержание работы

Орындалу уақыты

Срок

исполнения

I. Кітапхана қорын қалыптастыру -  Формирование

фонда библиотеки

1

Оқу әдебиеттерін қорымен

жұмыс

Работа с фондом учебной литературы

 

1.1

- Қор қызметіне қорытынды жасау

- 2017-2018 оқу жылына оқу әдебиеттері мен оқулықтармен оқушыларды қамтудың

диагностикасы

- АББ-не мектептің оқу процессін оқыту-тәрбиелеу бойынша анықтамаларды

жазу

- Подведение итогов движения

фонда.

- Диагностика обеспеченности

учащихся учебниками и учебной литературой на 2017-2018 учебный год.

-

Составление справок по учебно-методическому обеспечению учебного процесса

школы в РОО.

 

Қыркүйек - қазан

Сентябрь –

октябрь.

1.2

- Оқушыларға оқулықтарды беру және

қабылдау

 

- Прием и выдача

учебников учащимся.

 

Мамыр-маусым

Май – июнь

Тамыз-қыркүйек

Август –

сентябрь

1.3

Оқу әдебиеттері қорын жинақтаудың библиографиялық моделін құру:

-         

Библиографиялық басылымдармен жұмыс (прайс-парақтармен,

басылымдардың тақырыптық жоспарларымен; ҚР БҒМ ұсынған оқулықтар тізімімен).

-         

2015-2016 оқу жылына мектеп әкімшілігінің келісімімен

бекітілген бланк – тапсырысты аудандық әдіскерге жіберу.

-         

Тапсырыстың орындалғанын бақылау

-         

Келген оқулықтарды өңдеу және қабылдау, тіркеу.

Составление библиографической

модели комплектования фонда учебной литературы:

- Работа с библиографическими

изданиями (прайс-листами; тематическими планами издательств; перечнем

учебников, рекомендованных МОН  РК).

- Согласование и утверждение

бланка-заказа на 2018-2019 уч. год администрацией школы, его передача районному

методисту.

- Осуществление контроля над

выполнением сделанного заказа.

- Приѐм

и обработка поступивших учебников: запись в КСУ, штемпелевание.

қараша

Жыл бойы

 

 

Наурыз-сәуір

 

 

 

 

Ноябрь

 

В

течение года

 

Март-апрель

 

Май-август

В

течение года

1.4

Оқу әдебиеттерін сақтау бойынша жұмыстар: сыныптар бойынша оқулықтарды

тексеру

Проведение работы по

сохранности учебной литературы: рейды по классам с проверкой учебников

Қазан,желтоқсан, сәуір

Октябрь,

декабрь, апрель

1.5

Оқу бағдарламасын ауыстыру және көнергендерін есептен шығару

Списание учебного фонда с учѐтом

ветхости и смены учебных программ

Мамыр-тамыз

Май-август

1.6

Қордың жаңа басылымдарын негіздеу

Расстановка новых изданий в

фонде.

 

Келуіне қарай

По мере

поступления

1.7

Есепке алу журналын түзету. Оқулықтарды беру журналын жүргізу

Ведение журнала учѐта

выдачи учебников

Корректирование журнала учѐта

 

Қыркүйек,мамыр

Сентябрь,

май

Жыл бойы

В

течение года

1.8

Оқу қорын сақтау бойынша жұмыстар

жүргізу:

-         

«Оқулыққа ұзақ өмір тілейміз» тексеру (жалпы мектептік

– жартыжылда 1 рет, шынып ішілік – тоқсанда 1 рет);

-         

Пән мұғалімдерімен, сынып жетекшілерімен, оқушылармен,

олардың ата-аналарымен жеке кеңес жүргізу;

-         

Оқу әдебиеттерімен жұмыс және оларды пайдалану ережесі

туралы сынып сағаттарында, ата-аналар жиналысында, кітапханалық дәрістерде ұжымдық

кеңес жүргізу;

-         

Келтірілген залал бойынша шаралармен қамту;

-         

Оқу жылында 2 рет кітапханаға қарыз оқырмандардың

тізімін құру

Проведение работы по сохранности учебного фонда:

-  рейды-смотры «Учебнику – долгую жизнь!»

(общешкольные – 1 раз в

полугодие; внутриклассные – 1 раз в четверть);

-  индивидуальные беседы на фонде с учащимися,

их родителями, классными руководителями, учителями – предметниками;

- коллективные беседы на

библиотечных уроках, родительских собраниях и классных часах о правилах

пользования и работы с учебной литературой

- обеспечение мер по

возмещению ущерба, причиненного носителям информации в установленном порядке;

- составление списков

должников 2 раза в учебном году

 

Қазан, сәуір

 

Үнемі

 

 Жыл бойы

 

Үнемі

 

Қараша, сәуір

 

 

Октябрь,

апрель

 

Постоянно

 

В

течение года

 

 

Постоянно

 

Ноябрь,

апрель

1.2

Көркем әдебиеттер қорымен жұмыс

Работа с фондом художественной литературы

 

1.2.1

Қордың құрамымен танысу - Изучение

состава фонда

Қаңтар-январь

1.2.2

Жаңа түсірілімдерді тіркеу және техникалық өңдеу, жүйелеу, уақытында қабылдау

Своевременный приѐм

и систематизация, техническая обработка и регистрация новых поступлений

Жыл бойы

 

В

течение года

1.2.3

Кітапхана қорын есепке алу - Учѐт

библиотечного фонда

Жыл бойы

В

течение года

1.2.4

Дәстүрлі және дәстүрлі емес жолдар арқылы берілетін ақпараттар арқылы

кітапхана қорын қалыптастыру

Формирование фонда библиотеки

традиционными и нетрадиционными носителями информации

Жинақтау ретіне қарай

По мере

комплектования

1.2.5

Мектептің кітапхана қорына берілген кітаптардың уақытында қайтарылуын бақылау

Контроль за своевременным

возвратом выданных книг в фонд школьной библиотеки

Үнемі

 

постоянно

1.2.6

Кітапханалық-ақпараттық орталығына қолжетімділікті қамту:

-         

көркем әдебиет қорына;

-         

мерзімдік басылымдар қорына;

-         

кітапхананың анықтамалық қорына

Обеспечение свободного

доступа в библиотечно-информационном центре библиотеки:

-  к художественному фонду;

-  к фонду периодики;

-  к справочному фонду библиотеки

Үнемі

 

 

 

постоянно

1.2.7

Оқырмандарға басылымдарды  беру - Выдача изданий читателям

Үнемі

постоянно

1.2.7

Сөрелерге қорларды дұрыс қоюды сақтау

Соблюдение правильной

расстановки фонда на стеллажах

Үнемі

постоянно

1.2.8

«Ашық сөрелер» ұйымдастыру

Организация «открытых полок»

Жыл бойы

В

течение года

1.2.9

Оқырмандар үшін жайлы жағдай жасау және қолдау

Создание и поддержание

комфортных условий для работы читателей

Үнемі

постоянно

1.2.10

Кітапхана белсенділерінің күшімен кітаптарға  «жедел көмек» ұйымдастыру

Работа по мелкому ремонту

изданий. Организация «скорой помощи» книге силами актива библиотеки

Тоқсанда 1 рет

 

1 раз в

четверть

1.2.11

Жаңа бөлімдерді көркемдеу:

-         

тақырып және сынып параллелдері бойынша сөрелер бөліктері

Оформление новых

разделителей:

-  в зоне открытого доступа;

-  полочные разделители по темам и классным

параллелям

Жыл бойы

 

В

течение года

1.2.12

Кітаптар қорын сақтау бойынша жұмыстар жүргізу

Ведение работы по сохранности

книжного фонда

Үнемі

постоянно

1.3

Анықтамалық – библиографиялық жұмыс

Справочно-библиографическая работа

 

1.3.1

Библигорафиялық анықтамаларды есепке алуды ұйымдастыру

Организация  учѐта библиографических

справок

Жыл бойы

В

течение года

1.3.2

Бастауыш және орта мектеп оқушыларына жаңа ақпараттарды пайдалана отырып

кітапханалық-библиографиялық сабақтар өткізу

Проведение

библиотечно-библиографических занятий для учащихся начальной и средней школы

с применением новых информационных технологий (По тематическому плану раздела

«Библиотечно-библиографические и информационные знания учащихся»)

Жыл бойы

 

В

течение года

1.3.3

Мерекелерге, мерейтой даталарына, рефераттарға, хабарламаларға, сынып сағаттарына

оқырмандар өтінімін өтініштері бойынша жоспарлау, ұсыныстар тізімін құру

Составление рекомендательных

списков, планов чтения по запросам и заявкам всех категорий читателей к

классным часам, праздникам, юбилейным датам, рефератам, сообщениям.

өтінім бойынша

 

 

По

заявкам

1.3.4

Тақырыптық, ақпараттық анықтамаларды толтыру

Выполнение тематических,

фактических, информационных справок.

Жыл бойы

В

течение года

1.3.5

Мектеп сайтында кітапхана туралы ақпараттарды жаңарту

Обновление информации о

библиотеке на сайте школы

Үнемі

постоянно

II. Оқырмандармен жұмыс - Работа с читателями

2.1

Жеке жұмыс

-         

Оқырмандарды қайта тіркеу

(келуі/ кетуі, сыныптарды қайта тіркеу)

-         

1-сынып оқушыларын мектеп

кітапханасына тіркеуді ұйымдастыру

-         

Абономентте  оқырмандарға қызмет көрсету

-         

Кітап таңдау кезінде ұсыныстар

беру

-         

Оқылғандар туралы кеңес

-         

Мектеп кітапханасына жаңадан

түскендерге жарнамалық кеңес жүргізу

-         

Оқырмандар формулярымен

танысу және талдау

Индивидуальная работа

- Перерегистрация читателей

(прибытие/выбытие, перерегистрация классов);

-

Организованная запись учащихся 1-х классов в школьную библиотеку;

- Обслуживание читателей на

абонементе;

- Рекомендательные беседы при

выборе книг;

- Беседы о прочитанном;

- Рекламные беседы о новых

поступлениях в школьной библиотеке;

 

 -Изучение и анализ читательских формуляров

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постоянно

Август -

сентябрь

 

Ноябрь

Постоянно

Постоянно

Постоянно

По мере

поступления

1 раз в четверть

2.2

Мектеп кітапханасы мүшелерінің отырысы

-         

Стандартқа сәйкес оқулықтар

тізіміндегі оқулықтарды  сынып ұжымын қамтуцдың

диагностиксы

-         

Оқулықтарды сақтау деңгейі

-         

Жартыжылдықта оқылғандарға

талдау қорытындысы

-         

Мектеп кітапханасындағы көп оқылатын

кітаптарды анықтау бойынша сауалдар

-         

Мектептің ең үздік оқырманы

байқауы (бастауыш буын)

-         

«Балалар кітаптары апталығы» айлығын

өткізуді йымдастыру, дайындық

-         

2018-2019 оқу жылына оқулықтардың

сақталу деңгейін анықтау

Заседания школьного

библиотечного актива

- Диагностика обеспеченности учебниками классных

коллективов согласно  перечню учебников

и их соответствия стандарту.

- Уровень сохранности

учебников.

- Итоги анализа читаемости за

полугодие

- Опрос по выявлению самых

читаемых книг школьной библиотеки.

- Конкурс на лучшего читателя

школы (начальное звено)

- Подготовка, организация

проведения месячника «Неделя детской книги»

- Выявление уровня

сохранности учебников к новому 2018-2019 учебному году

 

 Қыркүйек

 

Желтоқсан

 

мамыр

 

 

ақпан

 

мамыр

 

Сентябрь

 

 

Декабрь

Январь

Май

Февраль

 

Май

 

2.3

Ата-аналармен жұмыс

-         

Ата-аналарға оқу әдебиеттерін

қамтамасыз ету бойынша ақпараттар беру

-         

Ата-аналар жиналысын өткізуге

әдістемелік көмек

-         

Мектеп сайтында және ақпараттар

қабырғасында ата-аналар үшін жарнамалық ақпараттарды жариялау

-         

Кітаптар оқуды насихаттау

бойынша ата-аналар жиналысында сөйлеу

-         

Мектеп кітапханасыныа

балалардың келуі туралы олардың ата-анасын ақпараттандыру

 Работа с родителями

- Предоставление родителям

информации об обеспеченности учебной литературой;

- Методическая помощь в

проведении родительских собраний

- Публикация рекламной

информации для родителей на сайте школы и информ. стендах

- Выступление на родительских

собраниях, пропаганда книг и чтения

- Предоставление родителям

информации о посещаемости их детьми школьной библиотеки;

 

Мамыр, қыркүйек

 

Мектептің жоспары бойынша

 

Тоқсанда 1 рет

 

Тоқсанда 1 рет

 

 

Май,

сентябрь

 

По плану

школы

 

 

1 раз в

четверть

1 раз в

четверть

2.4

Педагогикалық ұжыммен жұмыс

-         

Жаңадан түскен оқу-әдістемелік

әдебиеттер туралы мұғалімдерді ақпараттандыру

-         

Жаңа оқу жылында оқыту құралдары

мен оқушылардың таңдауына бағыт бере отырып, ӘБ пән мұғалімдеріне ақпараттық

жұмыс

-         

Сабаққа әдістемелік көмек көрсету

-         

Белгілі тақырып бойынша әдебиеттер

мен мерзімдік басылымдарды іздеу. Мектеп газетін дайындау үшін пәндер апталығына

материалдар жинақтау

-         

Мұғалімдерді бірлесе өткізетініс-шараға

тарту

Работа с педагогическим

коллективом

- Информирование учителей о

новых поступлениях учебной, методической литературы.

-

Консультативно-информационная работа с МО учителей-предметников, направленная

на оптимальный выбор учебников и учебных пособий в новом учебном году

- Оказание методической

помощи к уроку

- Поиск литературы и

периодических изданий по заданной тематике. Подбор материалов к предметным

неделям для подготовки школьных газет

- Привлечение учителей к

проведению совместных мероприятий.

 

үнемі

 

 

ӘБ мен педагогтердің

талабы бойынша

 

мектептің жоспары бойынша

 

 

Постоянно

 

По

требованию МО и педагогов

 

По плану

школы

 

 

 

В

течении года

2.5

Оқушылармен жұмыс

-         

Оқушыларды жұмыс

кестесіне сәйкес қызмет көрсету

-         

Кітапханаға қарыздары бар оқырмандарды

анықтау мақсатында оқырмандар формулярын қарау және сынып жетекшілерін ақпараттандыру

-         

Жаңадан жазылған оқырмандармен

кітап оқу мәдениеті туралы сөйлесу

-         

Оқырмандардың ерекшелігіне және

жастарына қарай көркем әдебиеттерді таңдауға ұсыныстар

-         

«Үздік жыл оқырманы» жылсайынғы

байқауы (бастауыш мектеп)

-         

Оқулықтар мен кітаптарға

келтірілген залалға оқушыларды жауапкершілікке тарту

-         

«Түлек – мектепке кітап

сыйла» мектеп бітірушілердің дәстүрін дамыту

Работа с учащимися

- Обслуживание учащихся

согласно расписанию работы библиотеки

- Просмотр читательских

формуляров с целью выявления задолжников и передача информации классным

руководителям

- Беседы с вновь

записавшимися читателями о культуре чтения книг. Знакомство с правилами

пользования библиотекой. Знакомство с правами и обязанностями читателя

- Рекомендации по выбору

художественной литературы согласно возрастным и личностным характеристикам

читателя.

- Ежегодный конкурс «Лучший

читатель года» (начальная школа)

- Привлечение школьников к

ответственности за причинѐнный ущерб книге, учебнику.

- Развитие традиции

выпускников «Выпускник – подари книгу школе!»

 

Үнемі

Қаңтар, мамыр

 

 

Үнемі

 

 

Мамыр

 

Тоқсанда 1 рет

 

Мамыр

 

 

Постоянно

Январь,

май

 

Постоянно

 

 

Постоянно

 

Май

1 раз в

четверть

 

май

2.6

Кітапханалық- библиографиялық және ақпараттық сабақтар

Библиотечно-библиографические

и информационные уроки

 

1 класс

Тақырыбы -тема №1. Бірінші рет кітапханаға

келу-  Первое посещение библиотеки.

Кітапханаға саяхат.

«Дана мемлекеттің кітаптар патшалығымен танысу». «Оқырман», «кітапхана»,

«кітапханашы» түсініктері. Кітапхананы пайдаланудың негізгі ережелері.

Кітапханаға қалай жазылуға болады? Кітапты қалай таңдау керек? (тақырыптық сөрелер,

кітап көрмелері)

Путешествие по библиотеке. Знакомство с «Книжкиным царством и мудрым

государством». Понятие «читатель»,

«библиотека», «библиотекарь». Основные правила пользования библиотекой. Как

самому записаться в библиотеку? Как самому выбрать книгу? (тематические

полки, ящики, книжные выставки).

Тақырыбы - тема №2. Кітаппен жұмыс істеу

ережесі -Правила общения

с книгой

Балалардың кітапқа

деген қарым-қатынасын қалыптастыру. Кітапты қалай пайдалану туралы ережемен

таныстыру. Кітапты дұрыс ұстаудың ережесі (қабы, жөндеу)

Формирование у детей

бережного отношения к книге. Ознакомление с правилами общения с книгой.

Обучение простейшим приѐмам бережного обращения с книгой (обложка, закладка,

простейший ремонт)

Қыркүйек - Сентябрь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

қаңтар

Январь

2 класс

Тақырыбы - тема №1. Кітапша қайда тұрады -  Где «живет» книжка.

Кітапханаға саяхат.

«Дана мемлекеттің кітаптар патшалығымен танысу». Оқырман залы және абонемент

туралы түсініктер. Қордағы, оқырман залындағы кітаптардың реті. «Ашық» сөрелер.

Өз бетімен кітаптар таңдау.   

Организовать экскурсию в

«Книжкино царство – мудрое государство». Понятие об абонементе и читальном

зале. Расстановка книг в фонде, читальном зале. «Открытые» полки. Самостоятельный

выбор книг при открытом доступе.

Тақырыбы - тема №2. Кітап құрылымы - Структура книги.

Кітапты кім және қалай

жасайды? Кітап неден тұрады? Кітаптың сыртқы безендірілуі (түбі, түптелуі, қабы).

Ішкі кқркемделуі: мәтін, беттері, суреттер.

Кто и как создаѐт

книгу? Из чего состоит книга? Внешнее оформление книги: корешок, переплѐт,

обложка. Внутреннее оформление: текст, страница, иллюстрация. «Говорящие

обложки»- самостоятельный выбор книги в ШБ.

Октябрь

 

 

 

 

 

 

 

 

Декабрь

3 класс

Тақырыбы - тема №1. Кітап құрылымы - Структура книги.

Кітаптар құрылымы туралы білімдерін тереңдету: сырқы беті, мазмұны, алғы

сөз. Керек кітапты қалай таңдау керек? Балалар кітаптарының суретшілері

Углубление знаний о структуре

книги: титульный лист, оглавление, предисловие, послесловие. Как сознательно

и с пользой выбрать нужную книгу? Художники-иллюстраторы детских книг.

Тақырыбы - тема №2. Кітапханада

кітапты таңдау- Выбор

книг в библиотеке.

Каталог деген не және

оның маңыздылығы? Каталогпен танысу.

Что такое каталог и его

назначение? Первое знакомство с каталогом. Титульный лист и каталожная

карточка, их взаимосвязь. Шифр книги. Систематический каталог. Отделы

каталогов. Разделители. Связь систематического каталога с расстановкой книг

на полках.

Октябрь

 

 

 

 

 

 

Ноябрь

4 класс

Тақырыбы - тема №1. Сөздіктер мен

энциклопедиялар сенің бірінші көмекшілерің

Твои первые помощники -

энциклопедии и словари.

Энциклопедия, анықтамалық,

сөздіктер туралы. Анықтамалық басылымдар жүйесі: материалдың алфавиттік реті,

алфавиттік көрсеткіштер, пәндік көрсеткіштер.

Представление о словаре, справочнике, энциклопедии. Структура справочного

издания: алфавитное расположение

материала, алфавитные указатели, предметные указатели.

Тақырыбы - тема №2. Кітаптар тарихы - История книги.

Балаларды кітаптар

тарихымен, олардың шығу тарихымен таныстыру. Әлемнің көне кітапханалары.

Мектеп кітапханасы.

Знакомство детей с историей

книги от еѐ истоков до настоящего времени. Древнейшие

библиотеки мира. Школьная библиотека. Художники-иллюстраторы детских книг

Қараша

Ноябрь

 

 

 

 

 

 

 

Ақпан

Февраль

5 класс

Тақырыбы - тема №1.  Кітап қалай жасалған? Как построена книга?

Аннотация. Алғы сөз.

Мазмұны. Сөздік. Кітапты таңдау жүйесі туралы білімді пайдалану. Олармен жұмыс.

Аннотация. Предисловие.

Содержание. Словарь. Использование знаний о структуре книге при выборе,

чтении книг. При работе с ними.

Тақырыбы - тема №2. Кітаптар өнері - Искусство книги.

Суреттердің мәтінмен

байланысын түсіну, суретші жұмысын бағалау. Балалар кітаптарының суретшілері.

Оценка работы художника,

понимание внешней и глубинной связи с иллюстрации с текстом, знакомство с

манерой. Художники-иллюстраторы детских книг

Қараша

Ноябрь

 

 

 

Желтоқсан

Декабрь

6 класс

Тақырыбы - тема №1. Кітапханадағы ақпараттарды

таңдау

Выбор информации (книг)

в библиотеке.

Каталог жүйелілігі. Өз

бетімен ақпараттарды іздеуге үйрету. Кітапхана каталогі. Картотека.

Библигорафиялық көрсеткіштер. Әдебиеттердің такқырыптық тізімі. Кітаптың сыртқы

парағы.

Систематический каталог.

Обучение самостоятельному поиску информации. Библиотечный каталог. Картотека.

Библиографические указатели. Тематические списки литературы. Титульный лист

книги. Каталожная карточка. Аннотация на каталожной карточке. Шифр. Основные деления.

Расположение карточек в каталоге и книг на полках.

Тақырыбы - тема №2.  Интернет бойынша саяхат - Путешествие по Интернету

Обзор интернет-ресурсов в

помощь школьнику

Желтоқсан

Декабрь

 

 

 

 

 

 

 

 

Ақпан

Февраль

7 класс

Тақырыбы - тема №1. Библиография және оның

орны

Библиография и еѐ назначение.

Кітап таңдау.

«Библиография» түсінігі және оның маңыздылығы. Библиографиялық көрсеткіштер және

олардың каталогтағы ерекшеліктері. Кітап таңдау кезінде көрсеткіштерді қалай

пайдалану керек? Анықтамалық әдебиеттер. Анықтамалық әдебиеттермен жұмыс 

Выбор книг. Понятие

«библиография» и еѐ назначение. Библиографические указатели и их

отличие от систематического каталога. Как пользоваться указателем при выборе

книг? Справочная литература. Привитие интереса к работе со справочной

литературой

Тақырыбы - тема №2. Интернет бойынша саяхат

Путешествие по

Интернету

Интернет көмегімен ақпараттарды

іздеудің тәсілдері

Методы поиска информации с

помощью Интернета

Қараша

Ноябрь

 

 

 

 

 

 

 

 

Қаңтар

Январь

8 класс

Тақырыбы - тема №1. Мектеп кітапханасының

анықтамалық-библиографиялық аппараты

Справочно-библиографический

аппарат школьной библиотеки.

Аппарат құрылымы және оның маңыздылығы.

Каталогтің жүйелілігі. Алфавиттік-пәндік көрсеткіш. Анықтамалық әдебиеттер.

Энциклопедиялар: әмбебап, сала бойынша. Каталог көмегімен әдебиеттерді іздеу.

Структура аппарата и его

назначение. Алфавитный и систематический каталог. Алфавитно–предметный

указатель. Справочная литература. Энциклопедии: универсальная, отраслевые.

Поиск литературы с помощью каталогов.

Тақырыбы - тема №2. Интернет бойынша саяхат

Путешествие по

Интернету

Интер кқмегімен ақпараттар

іздеу.

Поиск информации с помощью

Интернета

Ақпан

Февраль

 

 

 

 

 

 

 

 

 

наурыз

Март

9 класс

Тақырыбы -тема №1  Жоғары сынып оқушыларына

арналған әдебиеттер Литература для старшеклассников:

Ғылыми-танымдық,

заманауи, көркем (әдебиеттің әртүрлі жанрлары. Жоғары сынып оқушыларына арналған

басылымдар)

научно-познавательная,

популярная, художественная (различные жанры литературы) Периодика для

старшеклассников.

наурыз

Март

10 класс

Тақырыбы - тема №1. Интеллектуалдық еңбек

техникасы

Техника

интеллектуального труда.

Ақпараттармен жұмыс

тәсілдері. Баяндама, коспект, рефераттарды рәсімдеу

Методы работы с информацией.

Оформление реферата, конспекта, доклада.

Тақырыбы -тема №2. Интернет бойынша саяхат -Путешествие по Интернету

Полезные Интернет-ресурсы

қараша

Ноябрь

 

 

 

 

Сәуір

Апрель

11 класс

Тақырыбы - тема №1. Ақпарат көздерімен жеке

жұмыс

Самостоятельная работа с источником

информации.

Тақырыбы - тема №2. Электрондық анықтамалық

басылым

Электронные справочные издания.

Қазан, Октябрь

 

 Наурыз, Март

2.7

Жаппай жұмыс -Массовая работа

 

2.7.1

Белгілі және еске алу даталарына экспозиция және кітап көрмелерін

дайындау

Оформление книжных

выставок и экспозиций к знаменательным и

памятным датам:

- «Новые поступления» (с

периодическим изменением экспонатов);

-  «Уголок юбиляра», посвященный  писателям – юбилярам:

21 сентября – 150 лет

со дня рождения английского писателя-фантаста Герберта Уэллса

(1866-1946).

22 сентября – 125 лет

со дня рождения русского писателя Рувима Исаевича Фраермана

(1891-1972)

30 сентября – 110 лет

со дня рождения русской писательницы Любови Фёдоровны Воронковой (1906-1976)

1 октября – 225 лет со

дня рождения русского писателя Сергея Тимофеевича Аксакова (1791-1859)

17 октября – 85 лет со

дня рождения русского писателя Анатолия Игнатьевича Приставкина

(1931-2008)

11 ноября – 195 лет со

дня рождения великого русского писателя, мыслителя, философа и публициста Федора

Михайловича Достоевского (1821-1881).

11 ноября – 115 лет со

дня рождения русского писателя, художника-иллюстратора Евгения Ивановича

Чарушина (1901-1965)

19 ноября – 305 лет со

дня рождения русского поэта, ученого Михаила Васильевича Ломоносова

(1711-1765)

22 ноября – 215 лет со

дня рождения русского философа, лексикографа, этнографа Владимира

Ивановича Даля (1801-1872)

10 декабря – 195 лет

со дня рождения русского поэта Николая Алексеевича Некрасова

(1821-1877)

24 декабря – 115 лет

со дня рождения русского писателя А. А. Фадеева (1901-1956)

28 января — 120 лет

со дня рождения русского писателя, драматурга, сценариста, Героя

Социалистического Труда Валентина Петровича Катаева (1897-1986)

15 марта — 80 лет со

дня рождения русского писателя, представителя «деревенской прозы» Валентина

Григорьевича Распутина (1937-2015)

31 марта — 135 лет со

дня рождения русского писателя, поэта и литературного критика Корнея

Ивановича  Чуковского (1882-1969)

19 апреля — 115 лет

со дня рождения русского писателя и сценариста Вениамина

Александровича Каверина (1902-1989)

31 мая — 125 лет со дня рождения русского

писателя  Константина Георгиевича Паустовского (1892-1968)

 

-  1 сентября – День знаний

-  8 сентября – Международный день

распространения грамотности

-  2 октября – День рождения электронной почты

-  18 ноября – День рождения Деда Мороза

-  16 декабря – День независимости Казахстана

-  18 января – Всемирный день снеговика

-  14 февраля – Международный день дарения

книг

-  7 марта – всемирный день чтения вслух

-  20 марта – Всемирный день Земли

-  22 марта – Наурыз мейрамы

-  7 апреля – Всемирный день здоровья

-  12 апреля – Всемирный день авиации и

космонавтики

-  1 мая – Праздник единства народа Казахстана

-  7 мая – День защитника Отечества

-  9 мая – 

День Победы

-  30 августа – День Конституции

-  «Всемирный день прав человека» (10

декабря);

-  «Защитникам Отечества посвящается» (7 мая);

- «Всемирный день здоровья»

(7 апреля)

 

 

 

 

 

Үнемі

Постоянно

қыркүйек

Сентябрь

 

 

 

 

Қазан

Октябрь

 

 

Қараша

Ноябрь

 

 

 

 

 

 

 

Желтоқсан

Декабрь

 

 

Қаңтар

Январь

 

Наурыз

Март

 

 

 

Сәуір , Апрель

 

Мамыр,

Май

 

 

 

2.7.2

Байқаулар өткізу - Проведение

конкурсов:

Провести школьные конкурсы:

- фотовыставка «Ребенок + книга = это здорово» (1-11

классы)

- рисунков «Семья глазами ребенка» (1-6 классы)

- мини-сочинений «Для ангела… по имени Мама!» (1-11

классы)

- иллюстраций «Эта книга

меня вдохновила» (1-4 классы);

- чтецов «Три языка – одна страна» (1-11 классы)

- чтецов стихов

Цветаевой  М.И. (к125-летию со дня

рождения) (7-11 классы)

- «Лучший читатель года» (1-11 кл)

- рисунков «Мой Независимый Казахстан»

(1-4 кл)

 

 

Февраль

Сентябрь

Март

Март

Сентябрь

Октябрь

 

Май

Ноябрь-декабрь

2.7.3

Подготовка и проведение:

-  литературный

квест по книге А. Грина «Алые паруса» (к 95-летию со дня написания) (8-11 кл)

- литературный КВН 190 лет со

дня рождения французского писателя Жюля Верна (1828-1905)

- игра «Солдат всегда солдат» (1-4 кл)

- викторины к Неделе детской

книги. (1-4, 5-8, 9-10 классы)

 

Ноябрь

 

Февраль

 

Апрель

Март

2.7.4

Шығармашылық оқу  сабақтары сағаты,

дауыстап оқуды өткізу

Проведение громких чтений,

часов чтения творческих уроков,

посвященных книгам – юбилярам и памятным датам:

- Х. Андерен «Стойкий

оловянный солдатик», «Дикие лебеди», «Снежная королева», «Гадкий утенок» 180

лет книгам  (устный журнал, 1-4  кл)

- В. Маяковский «Кем быть»,

90 лет (игра, 2-4 классы)

- Н. Олеша «Три толстяка», 90

лет (литературная игра, 5-6 классы)

- И. Бунин «Темные аллеи», 75 лет

(выставка-обзор, 10-11 классы)

- Р. Стивенсон «Остров сокровищ», 140 лет (кн.выставка-вопрос, 6-9

классы)

 

 

 

Апрель

 

Февраль

Март

Октябрь

Ноябрь

2.7.5

Кеңестер - Беседы:

- беседа «Ждет помощников

природа» (ко дню Земли) 22 апреля 8-10 кл

- беседа-обсуждение

«Правильное питание – залог здоровья» (8-9 кл)

- Х. Андерен «Стойкий

оловянный солдатик», «Дикие лебеди», «Снежная королева», «Гадкий утенок» 180

лет книгам  (устный журнал, 1-4  кл)

- Беседы с вновь

записавшимися читателями о культуре чтения книг.

 

- обсуждение книги 

190 лет А.С. Пушкин «Полтава» (1828)

 

Апрель

Январь

Апрель

 

Постоянно

 

Январь

2.7.6

Шолулар - Обзоры:

- Кітапханалар шолуы - Библиотечных выставок;

- Мерейтой иелерінің шығармалары

- Произведений-юбиляров.

 

Постоянно

Постоянно

2.8

Салауатты өмір салтын насихаттау

Пропаганда здорового

образа жизни

- беседа-обсуждение

«Правильное питание – залог здоровья» (8-9 кл)

- кн. выставка «В здоровом

теле – здоровый дух» (5-11 кл)

-

рек.список л-ры «Я здоровье сберегу, сам себе я помогу» (5-11 кл)

 

 

Январь

Ноябрь

Сентябрь

2.9

Экологиялық тәрбие 

Экологическое

воспитание

- выставка «Есть прекрасная

планета и зовут ее Земля» (1-11 кл)

- литературно-творческий час

«Лесные разговоры» по произведениям М.М. Пришвина к 145-летию со дня рождения

- викторина «В гости к

пернатым друзьям» (ко Дню птиц) 1 апреля 6-8 кл

- беседа «Ждет помощников

природа» (ко дню Земли) 22 апреля 8-10 кл

- тематическая полка

«Крылатые герои книг» (1-4 кл)

- час экологии «Мы будем этот

мир хранить, с природой будем подобрее» (летний лагерь)

 

 

Октябрь

Февраль

 

Апрель

Апрель

Январь

Июнь

 

2.10

Эстетикалық тәрбие

Эстетическое воспитание

-  Конкурсы загадок, викторины по творчеству

писателей-юбиляров «Листая страницы любимых книг…» (2-6 классы)

-  выставка-размышление «Возраст тревог и

ошибок» (8-10 кл)

- литературный квест по книге

А. Грина «Алые паруса» (к 95-летию со дня написания) (8-11 кл)

- обсуждение книги  190 лет А.С. Пушкин «Полтава» (1828)

- игра-викторина  «Таинственный цветок» по сказке С. Аксакова

«Аленький цветочек» к 160-летию со дня написания (1858)

- литературный КВН 190 лет со

дня рождения французкого писателя Жюля Верна (1828-1905)

- литературно-творческая

экспедиция по сказкам А.С. Пушкина «Чудеса у Лукоморья» (лагерь)

 

 

В течение года

 

Сентябрь

Ноябрь

 

Январь

Март

 

февраль

 

июнь

 

2.11

Патриоттық тәрбие

Патриотическое

воспитание

- выставка «Листая летопись войны» (1-11 кл)

- обзор «Детям о войне» (8-11 кл)

- игра «Солдат всегда солдат» (1-4 кл)

- викторина «Здесь край моих отцов и дедов» (5-7

кл)

- выставка «Вершины Независимости» (1-11 кл)

- конкурс рисунков «Мой Независимый Казахстан» (1-4

кл)

-

информационный час «Обычаи и традиции моей страны»

(5-7 кл)

 

 

Май

Май

Апрель

Октябрь

Декабрь

Ноябрь-декабрь

март

III. Кітапхана жарнамасы -  Реклама

библиотеки

3.1

Ауызша жарнама (ата-аналар жиналысында, сынып сағаттарында, сынып

жиналысытарында, үзіліс уақытында)

Устная реклама (во время

перемен, на классных часах, классных собраниях, родительских собраниях)

В течение года

3.2

Көрнекі жарнама (ақпараттық парақтар, мектептің сайтында апта сайын

кітапхана туралы ақпаратты жаңарту, кітапхана қорының қызметі туралы

хабарландыру)

Наглядная реклама

(информационные листы, еженедельное обновление информации о библиотеке на

сайте школы, объявления о деятельности и фонде библиотеки)

В течение года

3.3

Ақпараттық қабырғалар мен сөрелерді көркемдеу

Оформление информационных

стендов и полок

В течение года

3.4

Бір автор туралы көрме көркемдеу (күнтізбе бойынша белгілі дата)

Оформление выставки одного

автора (по календарю знаменательных дат)

В течение года

3.5

Аптадағы жұмыс күндеріндегі кітапхана қызметінің түрлері және оқырман

залының жұмыс кестесі туралы ақпарат

Информирование пользователей

о режиме работы читального зала, библиотеки и видов деятельности библиотеки в

течение рабочей недели

Сентябрь

3.6

«Кітапхана – ғажап ел» мектепке дейінгі тәрбие, 1-2 сыныптардың саяхатын ұйымдастыру

Организация экскурсий ДО,1-2

классов в «Чудесная страна - библиотека»

Сентябрь

3.7

Кітапханадағы жаппай шараның өткізілуі туралы пайдаланушыларды уақытында

ақпараттандыру

Своевременное информирование

пользователей о проведении в библиотеке массовых мероприятий

По мере необходимости

IV. АКТ пайдалану - Использование

ИКТ

4.1

- Белгілі және әдеби даталарға арналған жаңа компьютерлік таныстырылымдар

жасау

- Жаңа компьютерлік викториналар құру

- Кітапхананың іс –шараларына АКТ пайдалану

АКТ пайдалану және таныстырылымдар құрғанда компьютермен жұмыст машықтарын

толық меңгеру

-  Создание новых компьютерных презентаций,

посвященных знаменательным и литературным датам;

-  Создание новых компьютерных викторин;

-  Использовать ИКТ при проведении

библиотечных мероприятий;

-  Совершенствовать умения и навыки работы на

компьютере при создании презентаций (спец. эффекты) и использования ИКТ.

 

Жыл бойы

В течение года

V. Кітапхан жұмысшыларының кәсіптік дамуы

Профессиональное развитие работников библиотеки

5.1

- АӘБ өткізетін семинарларға қатысу

- Басқа мектептерде өткізілетін іс-шараларға қатысу

- Участие в семинарах,

проводимых РМО

- Посещение открытых мероприятий других школьных

библиотек.

 

АӘБ жоспары бойынша

По плану РМО

 

 

Кітапхана меңгерушісі/ зав.

библиотекой                         

Аралбаева Е.П.

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 454


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст