"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Московский ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Московское отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Негізгі және туынды етістік

24.04.2017

Сабақтың тақырыбы: Негізгі және туынды

етістік

 

Мақсаты: 1: Оқушылар етістік

туралы біледі, етістіктің негізгі және туынды етістік болып бөлінетінін олардың

жасалу ерекшеліктерін үйренеді және берілген тапсырмалар мен жаттығуларды

орындайды.

2: Бір бірімен тіл табыса отырып алған білімдерінмен өзара пікірлесуге

дағдыланады. өз ойларын еркін жеткізе алуга дағдыланады.

3: достарының ойын бөлмей аяғына дейін тыңдауды және жақсы қарым –қатынаста

болуға дағдыланады.

Түрі: қайталау сабағы

Әдісі:сұрақ – жауап, СТО

Көрнекілігі: кесте, тыйым сөздер,

мақал, сөзжұмбақ

Барысы: ұйымдастыру кезеңі.

-         

Балалар, бір-бірімізге жылы жүзбен сәттілік тілейік. Бір

топ болып отырамыз. Топтағы оқушыларға бағалау парақшасы тапсырылады.

Үй жұмысы: торкөздегі әріптерді

бағдаршаның бағытымен оқығанда қандай сөздер құралды.

 

ж

а

л

қ

с

п

ы

у

а

к

у

і

д

с

д

т

й

а

а

р

т

ы

ш

м

н

е

п

ы

 

 Ұяшықтағы дара етістіктерді күрделі

етістіктерге айналдырып жаз.

Үлгі: жуды- жуып тұр.

Оқушыларға тақтадағы тыйым сөздерден етістікті тапқызу арқылы сабақты

жалғастыру.

Тыйым сөздер: Тұзды баспа, Шоқты шашпа, Көп алдында керілме, Бос бесікті

тербетпе.

Оқушыларға тақырыптың ережесін естеріне түсіруге арналған тапсырманы

орындату.

Шеге ....(-ла,-ле), ара....(-ла,-ле), үтік....(-те,-та), таза...(-ла,-ле),

көркем..(-де,-да), ақыл...(-дас,-тес).

Оқулықпен жұмыс:

1-жаттығу. Сын есімдерге жұранақтар жалғап туынды етістік жаса.

Жаттығу

Ақта- сен анаңның ақ сүтін ақта.

Ұсақта- Арман отынды ұсақта.

Таза- Сакен киіміңді тазала.

Шығармашылық тапсырма.

Топ арасында оқушылар туынды етістікті қатыстырып бір бір сөйлемнен жазып,

талдап ортада өз өздерін бағалайды.

2- жаттығу. Сөздердіоқып, туынды етістіктерді бір бөлек, негізгі

етістіктерді бір бөлек көшіріп жаз.

  Жаттығу.       

Негізгі етістіктер

Туынды етістіктер

Кел

Жаз

Оқы

ер

әңгімелес

өрнекте

ұсақта

шаңдат

 

Туынды етістікті сөз құрамына талда

Үлгі: өрнекте- өрнек түбір, те – жалғау

-         

Ал оқушылар, шаршаған боларсыңдар,қане сергіту сәтін

жасайық.

Бірінші бітірдім.

Жаза аламын атымды.

Екінші бітірдім

Бала болдым ақылды.

3-жаттығу. Сөйлемді көшіріп жазып, туынды

етістіктің астын сыз.

Жаттығу.

  1. Апам демалыс күні
  2. бөлмелерді ақтады.

2. Мұғалім оқушылармен достық туралы

пікірлесті.     

 3. Асқар

тәңертеңгңлңк жүгіруге әдеттенді.

4. Марат көрші баламен достасты.

5. Цирктегі үйретуші қонжықтарды билетті.

 

4- жаттығу. Төмендегі сөздерді сөз құамына талда

Сөйлесті, ашылды, дабылдатты, жайнады, кілттеді, сайрады, терді, қайрады,

секірді,қаңқылдады.

Қортынды:

Сабақты қортындылау кезеңінде оқушыларға сөзжұмбақ беріледі. Сөзжұмбақты

шешу арқылы бүгінгі сабақты меңгергенін дәлелдейді.

 

 

Е

к

І

 

т

ү

б

і

Р

 

 

і

р

і

м

ш

і

к

 

б

е

с

 

з

а

т

е

с

і

м

 

 

ж

е

т

п

і

с

 

 

к

ү

р

д

н

л

і

 

  1. Ең нашар баға.
  2. Сөз құрамының түрі.
  3. Сүттен жасалатын
  4. тағам.
  5. Ең жақсы баға.
  6. Кім? не? сұрағына
  7. жауап беретін сөз табы.
  8. 7 ондық нешеге тең.
  9. Екі, үш сөзден
  10. құралған етістіктің түрі.

Бағалау. Топ арасындағы бағалау

парақшасы арқылы бағаланады.

Үй

тапсырмасы: жауды, жылынды, көктеді, келді, жарды осы тірек сөздерді пайдалана отырып,

шағын әңгіме жазу.

Просмотров: 4808


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст